جلسه با ملی پوشان شنای ایران پیش از اعزام به مجارستان

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون شنا برای آخرین بار پیش از اعزام تیم ملی شنای ایران به اردو و مسابقات انتخابی المپیک مجارستان با آنها دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ملی پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب های مورد نیاز،  ماه‌هاست در اردوهای متمرکز تیم ملی به سر می برند. در ادامه مسیر آماده سازی بامداد چهارشنبه (۱۲ خرداد ۱۳۹۵) شناگران ایران سفر یک ماهه خود به مجارستان را آغاز می کنند.

از همین رو، اعضای هیئت رئیسه فدراسیون در نشستی صمیمانه در فاصله کمتر از یک روز مانده به این سفر به گپ و گفت با ورزشکاران و کادر فنی تیم اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک پرداختند تا ورزشکاران از نظر روحی تقویت شوند.

ظهر امروز (سه شنبه) محسن رضوانی رییس فدراسیون در گفت و گو با شناگران تیم ملی راجع به آگاهیش از وضعیت آمادگی آنها خبر داد و برایشان در راه کسب سهمیه المپیک آرزوی موفقیت کرد.

در این جلسه سایر اعضا هم چندکلامی با ملی پوشان صحبت کردند و موفقیتشان را در مسابقات پیش رو آرزو کردند.

محسن رضوانی (رییس فدراسیون)، احمد یاقوتی (قائم مقام)، محسن سمیع زاده (دبیرکل)، کاوه احمدی (عضو هیئت رئیسه)، فرشاد کرمی (رئیس کمیته فنی شنا)، صابر مهری (روانشناس تیم ملی)، عباسعلی کشتکار (سرمربی تیم ملی)، خشایار حضرتی (مربی تیم ملی) و جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، احمدرضا جلالی، آرشام میرزایی و آریا نسیمی شاد (شناگران تیم ملی) اعضای حاضر در این نشست بودند.

بر اساس این گزارش،  ملی پوشان در آخرین مرحله آماده سازی خود از ۱۲ خرداد تا ۹ تیر ۱۳۹۵ به شهر دبرسن دومین شهر پرجمعیت مجارستان سفر خواهند کرد. پس از این مرحله عزیمت به سوی شهر بوداپست، پایتخت مجارستان آغاز می شود. هدف از این سفر حضور در آخرین ایستگاه کسب سهمیه المپیک در قالب مسابقات ملی مجارستان است. این رقابت ها از ۲۹ ژوئن تا دوم جولای ۲۰۱۶ ( ۹ تا ۱۲ تیر ۱۳۹۵) برگزار می شود و ملی پوشان مسیر طولانی خود را برای ورود به المپیک به سرانجام می رسانند.

اعضای تیم ملی شنای ایران (انتخابی المپیک ریو):

کادر فنی: عباسعلی کشتکار (سرمربی) – خشایار حضرتی (مربی)

شناگران: جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد

 

برنامه زمانبندی اردو و مسابقات انتخابی المپیک:

  • ۱۲ خرداد تا هشتم تیر ۱۳۹۵: اردوی آماده سازی در شهر دبرسن مجارستان
  • نهم تا دوازدهم تیر ۱۳۹۵: مسابقات انتخابی المپیک در شهر بوداپست مجارستان

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب