جلسه بررسی پروتکل برگزاری تمرینات و مسابقات

امروز(چهارشنبه) جلسه‌ای به منظور بحث و بررسی درخصوص پروتکل برگزاری تمرینات ملی پوشان و مسابقات رشته‌های تحت پوشش در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امروز(چهارشنبه) جلسه ای با حضور آقایان محسن رضوانی رئیس، فرید فتاحیان دبیر فدراسیون، محسن سمیع زاده مدیر فنی تیم های ملی شنا ، دکتر فرهاد مرادی شهپر رئیس کمیته پزشکی و پژوهش فدراسیون و عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش،علی محب رئیس کمیته فنی واترپلو، نادر غفوری سرپرست تیم ملی واترپلو و امیر داود کمالی مدیر اجرائی فدراسیون به منظور بحث و بررسی درخصوص پروتکل برگزاری تمرینات ملی پوشان و مسابقات رشته های تحت پوشش در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محسن رضوانی رئیس فدراسیون گزارشی از وضعیت فعالیت رشته های تحت پوشش پس از شیوع ویروس کرونا ارائه و خواستار تبیین دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا توسط دکتر مرادی شهپر شد.

دکتر فرهاد مرادی نیز  ضمن اشاره به برآوردهای آماری و پیش بینی‌های صورت گرفته درباره شرایط پیش روی جهان در برخورد با ویروس کرونا از راهکارهای عملی جهت تداوم فعالیت استخرها به عنوان بنگاه‌های اقتصادی و همچنین شرایط برگزاری مسابقات، اردوها و تمرینات تیم‌های ملی خبر داد.

در ادامه محسن سمیع زاده بر لزوم شروع فعالیت‌ها به صورت محدود و گام به گام در رشته‌های شنا و واترپلو تاکید کرد و یادآور شد تداوم تعطیلی تمرین ملی پوشان موجب به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی فدراسیون خواهد شد.

نادر غفوری و علی محب نیز برلزوم تببین شرایط و تدوین پروتکل ویژه تمرینات و مسابقات زیر مجموعه فدراسیون تاکید کردند و از پیگیری تمرینات بازیکنان خبر دادند.

همچنین امیرداود کمالی یادآور شد که اولویت ستاد و فدراسیون حفظ جان ورزشکاران است و نباید در این مهم اهمال صورت گیرد و در صورت ایجاد فضای تمرینی نیاز به قرنطینه کامل و تست‌های مکرر ورزشکاران و مربیان و سایر عوامل محسوس است.

فرید فتاحیان ضمن جمع بندی نظرات تاکید کرد که وظیفه ذاتی فدراسیون کار قهرمانی است و باید برای حفظ آمادگی قهرمانان تلاش لازم صورت بگیرد. لازم است که مربی واترپلو برای نظارت بر تمرین ملی پوشان در استخر حضور داشته باشد و استعلام‌های لازم برای اخذ مجوز ستادملی مبارزه با کرونا جهت آغاز گام به گام فعالیت‌ها انجام شود.

در نهایت مصوبات این جلسه به شرح زیر اعلام شد:

  1. ارائه پیشنهادات جهت تدوین پروتکل‌های بهداشتی ویژه استخرهای تحت پوشش فدراسیون و اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی مبارزه با کرونا
  2. آغاز مکاتبات با باشگاه‌ها جهت دریافت اعلام آمادگی شرکت در لیگ برتر طبق پروتکل‌های مورد تائید ستاد ملی مبارزه با کرونا
  3. برگزاری برنامه تمرینات ملی پوشان شنا، شیرجه و واترپلو به صورت محدود در ساعات مشخص و لزوم فاصله‌گیری اجتماعی و رعایت پورتکل‌های بهداشتی
  4. برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی پیش از شروع تمرینات برای ورزشکاران، مربیان و مسئولان تیم‌ها در خصوص چگونگی حضور در فضای تمرینات و مسابقات

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب