جلسه رئیس فدراسیون با هشت هیات شنای استان

جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای هیت رئیسه فدراسیون به همراه رواسای هشت هیات شنای استانی در محل فدراسیون شنا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جلسه‌ای با حضور رئیس و اعضای هیت رئیسه فدراسیون به همراه رواسای هشت هیات شنای استانی در محل فدراسیون شنا برگزار شد. این نشست با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون، احمد یاقوتی قائم مقام، محسن سمیع زاده دبیر  کل و کاوه احمدی عضو هیات رییسه فدراسیون و روئسای هیت شنا استان تهران ، قزوین ، مشهد ، اصفهان ، قم ، گیلان ، فارس و آذربایجان شرقی در راستای تعامل بین فدراسیون و هیات های شنای استانی برای پیش برد سیاست‌های اصلی فدراسیون در راستای موفقیت‌های ورزشی در ادوار آینده پیش رو برگزار شد.

در ابتدا احمد یاقوتی قائم مقام و محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون با بیان کلی عملکرد گذشته و  برنامه های پیش روی فدراسیون در راستای موفقیت رشته های شنا شیرجه و واترپلو در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ صحبت‌های را بیان کردند و از نقش اصلی هیات های شنای استانی در راستای پیش برد این اهداف مواردی را اشاره کردند.

در ادامه محمد داودی رئیس هیات شنای استان قزوین با بیان گزارش کلی از فعالیتهای خود در رشته های مختلف ابراز امیدواری کرد که با وجود تعامل بین هیات‌ها و فدراسیون آینده روشنی پیش روی ورزش‌های پایه همچون شنا می‌باشد.

محمد حسن ابراهیمی رئیس شنای استان تهران در ادامه پیرامون اقدامات خود در مدت کوتاهی که سکان ریاست این هیات را بر عهده داشته توضیحاتی را بیان نمود و از برگزاری جشنواره استعداد یابی که در استان تهران و با حضور بیش از ۲۰۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره ابراز امیدواری کرد با کشف این استعدادهای جوان دست برای دست یافتن به اهداف بلند مدت فدراسیون راه هموارتری پیش رو داریم .

مسعود جمال رئیس هیات شنا قم که روزهای پایانی دوره ریاست خود را به سر می‌برد مشکل اصلی استان خود را نداشتن امکانات کافی بیان کرد .و در ادامه ابراز امیدواری کرد با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش استان، شاهد پیشرفت‌های روز افزونی در استان قم  خواهد بود .

پرویز گلریز ریس هیات شنا گیلان با اشاره به حضور مستمر استان گیلان در رقابت‌های دو سال گذشته و گزارشی از برنامه های استان همچون برگزرای مسابقات واترپلو دختران و شنای موزون، ابراز امیدواری کرد با مساعدت های فدراسیون در مسابقات واترپلو سال آینده شرکت خواهند کرد .

بهمن کیانی والا رییس هیئت شنای استان اصفهان گزارش و توضیحاتی از اقدامات انجام شده در خصوص برگزاری جام زنده رود اصفهان ارائه نمود.

در ادامه مجید مشتاق عشق رییس هیات شنا استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های اجرایی این استان و برگزاری جشنواره‌های استعدادیابی و کشف استعدادهای آینده‌دار رشته‌های تحت پوشش و گزارشی از چگونگی مراحل آموزش شنای کودکان ارائه داد.

فیروزی رییس هیات شنای آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت های ورزش والیبال و الگو برداری از این رشته پیشنهاد برگزاری مسابقات بین المللی مسابقه بزرگ شنا را داد تا برای دیده شدن در میان مردم استفاده شود و استفاده مربیان خارجی کمک خوبی برای پیشرفت فنی تیم ها میتواند باشد  . همچنین تو ضیحاتی درباره اجرای طرح کرامت در استان آذربایجان بیان کرد که در آن به اشخاصی که مستحق و نیاز مند بودن به صورت رایگان آموزش شنا داده شد یا بصورت رایگان از استخر برای شنا استفاده نمودند .

کمال زاده رییس هیات شنا استان فارس در پایان با تشکر از برگزاری همچین جلساتی برای تعامل بیشتر هیات ها و فدراسیون و گزارش کلی از فعالیت های خود  از شناخت استعداد های جوان استان فارس خبر داد .

در پایان رضوانی ضمن یادآوری فدارکاری آتشنشانان حادثه ساختمان پلاسکو، خاطر نشان کرد با توجه به نگاه مثبت مدیریت جدید وزارت ورزش و مصوبات قانونی در برنامه ششم توسعه کشور، از ورزش‌های پایه حمایت مالی گسترده‌ای خواهدشد و به طور قطع این موضوع باعث پیشبرد سیاست‌های اصلی فدراسیون و هیات‌ها می‌شود.

 

IMG_3552 IMG_3554 IMG_3555 IMG_3557 IMG_3558 IMG_3562 IMG_3563 IMG_3565 IMG_3570 IMG_3578 IMG_3582 IMG_3583 IMG_3584 IMG_3589 IMG_3590

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب