جلسه هم اندیشی مربیان فعال شنای استان قزوین برگزار شد

دیروز (شنبه) جلسه هماهنگی مربیان شنای استان قزوین با موضوع برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مسابقات شنا این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ؛ دیروز (شنبه) جلسه هماهنگی مربیان شنای استان قزوین با موضوع برنامه ریزی برای نحوه برگزاری مسابقات شنا با حضور  ۳۳ نفر از مربیان شنای این استان برگزار شد.

محمد داودی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در این جلسه با بیان تاریخچه ای از شنای استان وضعیت حال حاضر را از لحاظ امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی قابل قبول توصیف کرد و خواستار همکاری بیش از پیش کلیه مربیان شنا با هیات شنای استان شد.
داودی در این جلسه تاکید کرد: هیئت شنای استان با حمایت از هیات‌های شهرستانی، باشگاه‌ها و مدارس شنای استان به برنامه ریزی درامور کلان خواهد پرداخت و به دنبال اعتلای وضعیت شنا و شیرجه و واترپلو در سطح کشور بوده و هست.
علی شهروان دبیر هیات شنای استان قزوین نیز مطالبی را در خصوص نحوه راه اندازی باشگاه‌ها و مدارس شنا متذکر شد و تصریح کرد: در صورت فعالیت آموزشی خارج از ضوابط فدراسیون شنا، مسئولیت آن متوجه مربیان است.
در ادامه جلسه هریک از مربیان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند و مقرر شد پایان هفته جاری مسابقات شنای رده سنی استانی به همت بخش خصوصی در شهرستان قزوین برگزار شود .
در این جلسه همچنین بر رعایت اخلاق و اصول مربیگری تاکید و از مربیان خواسته شد هیات را خانه دوم خود دانسته و با بیان نظرات انتقادات و پیشنهادهای سازنده خود، کمک حال هیات برای بهبود امور باشند.
در پایان این جلسه امیر حسین زهرایی مدرس شنا و از قهرمانان سابق شنای کشور، به عنوان مسئول کمیته مربیان شنای استان قزوین معرفی شد.

photo_2017-10-08_15-56-06

photo_2017-10-07_22-01-10 photo_2017-10-07_22-06-23

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.