جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا با تاکید بر تدوین نقشه راهبردی تا سال ۲۰۲۸

جلسه هیات رئیسه فدراسیون شنا در تیر ماه سال 1395 به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، در این جلسه که با حضور کلیه اعضا از ساعت ۱۳:۳۰ امروز( سه شنبه) به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا برگزار شد، در ابتدا رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا به سایرین خیر مقدم گفت. سپس محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون گزارشی از وضعیت فدراسیون بویژه در سه ماه اخیر ارائه کرد. به دنبال گزارش فنی و اجرایی وضعیت شنای کشور محمد صالحی نیز به عنوان خزانه دار شرح کاملی مشتمل بر سه بخش از وضعیت مالی فدراسیون قرائت کرد.

محسن رضوانی ریاست فدراسیون شنا نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های اعضای هیات رئیسه حضور آن ها را پشتوانه ای قدرتمند برای پیشبرد اهداف فدراسیون عنوان کرد. همچنین با اشاره به اهمیت رشته های ورزشی آبی در بحث سلامت و توسعه پایدار اجتماعی و مقایسه وضعیت شنای ایران با کشورهای توسعه یافته به لزوم حمایت های ها چه بیشتر ارگان های حاکمیتی و سایر بخش های اجتماعی برای توسعه این ورزش تاکید کرد.

در ادامه سایر اعضای هیات رئیسه فدراسیون از جمله احمد یاقوتی( قائم مقام فدراسیون)، بهرام افشارزاده(مدیر عامل باشگاه استقلال)، محمد معزالدین(قائم مقام شورای هماهنگی مناطق آزاد) و دکتر عباسعلی گایینی( استاد دانشگاه تهران) به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نیز طی جمع بندی موارد مطروحه گفت: باید ظرفیت نیروی انسانی و بهره وری در این حوزه ارتقا کند تا با تدوین نقشه راهبردی و برنامه بلند مدت تا سال ۲۰۲۸ شاهد جهش و توسعه پایدار در این حوزه باشیم. قطعا فدراسیون شنا گام های موثری را در کشف و تربیت استعدادهای این ورزشی برداشته و از این پس نیز در این راستا اقدامات موثری خواهد کرد اما برای حمایت از این استعدادها و بالابردن ظرفیت حوزه قهرمانی شنا باید در بخش تامین منابع مالی نیز شاهد توسعه فعالیت ها باشیم. اگر چه شاید این بخش جزو وظایف ذاتی فدراسیون ها نباشد اما به نوعی مکمل و لازمه بخش قهرمان پروری است. به هر ترتیب با حضور محسن رضوانی در فدراسیون شنا شاهد موفقیت و پیشرفت های خوبی در این ورزش بوده ایم که باید برای تداوم همین مسیر بکوشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب