جوانان واترپلو ایران در جایگاه دوازدهم جهان ایستادند

تیم واترپلو جوانان ایران با عنوان دوازدهمی به کار خود در نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در هشتمین روز از رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که در شهر پرتث استرالیا جریان دارد، صبح امروز شنبه تیم واترپلو کشورمان برای تعیین رده بندی یازدهم – دوازدهمی جهان به مصاف تیم جوانان کانادا رفت و در پایان با شکست ١١ بر ٨ مقابل حریف خود به عنوان دوازدهمی جهان دست یافت. تیم کانادا نیز در رده یازدهم جهان قرار گرفت.

در این دیدار که در ورزشگاه چلنج شهر پرتث استرالیا برگزار شد تیم کشورمان نسبت به بازی مقابل برزیل نمایش بهتری داشت ولی بازهم اشتباهات فردی مانع از نتیجه گیری تیم کشورمان شد.

به این ترتیب تیم جوانان ایران در مجموع ٧ دیدار خود در رقابتهای قهرمانی جهان به دو پیروزی (ترینیدادوتوباگو و ازبکستان) و چهار شکست (رومانی، یونان، استرالیا، برزیل و کانادا) دست یافت و در جایگاه دوازدهم جهان ایستاد.

نخستین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که از روز ١١ آذر با شرکت ٢۰ تیم در شهر پرتث استرالیا آغاز شده است روز یکشنبه ١٩ آذر با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

تیم واترپلو جوانان ایران در پایان مسابقات قهرمانی جوانان جهان شامگاه دوشنبه شهر پرتث استرالیا را ترک خواهد کرد و حدود ساعت ١۰ صبح روز سه شنبه از طریق دوحه قطر وارد فرودگاه امام خمینی (ره) تهران خواهد شد.

image_printپرینت مطلب