جوانی تیم ما به تجربه امیدیه چربید

مربی تیم واترپلوی سایپا مهم‌ترین عامل صعود این تیم به فینال لیگ برتر را نیروی جوانی تیمش اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی پنام تاش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تیم امیدیه با تجربه‌تر از سایپا بود افزود: تیم آقای جعفری بسیار باتجربه‌تر از تیم ماست ولی اگر به میانگین سنی آن‌ها نگاه کنید می‌بینید که بالاتر از تیم ما بود. همین میانگین سنی بالا باعث شد که در اواسط بازی از نظر بدنی افت کنند و ما با آمادگی بدنی که داشتیم توانستیم  نتیجه را به سود خود تمام کنیم، به گونه‌ای که می‌توانم بگویم نیروی جوانی ما به تجربه امیدیه چربید.

او همچنین ضمن بیان اینکه شرایط تیم سایپا در دور برگشت لیگ برتر واترپلو بهتر شد خاطرنشان کرد:‌ تیم ما بیشتر از مشکلات فنی با مشکلات ذهنی درگیر بود. با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم آن‌ها را از نظر ذهن آماده کردیم و توانستند با ارائه بازی خوبی به فینال این دوره صعود کنند.

مهدی پنام تاش در پایان افزود: پس از اتمام لیگ برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم ولی در حال حاضر به بازی با تیم قدرتمند دانشگاه آزاد فکر خواهیم کرد. از اول فصل برنامه‌ریزی کرده بودیم که به فینال برسیم و رسیدیم. می‌خواهیم در مقابل دانشگاه آزاد، قدرت اصلی سایپا را به نمایش بگذاریم و بازی خوبی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب