حامد دایی تقی : داوران ایرانی چیزی از خارجی ها کم ندارند

داور ایرانی مسابقات فیناترافی در خصوص سطح کیفی قضاوت داوران ایران نسبت به داوران خارجی در رقابت های فینا ترافی گفت:  داوران ایرانی چیزی از خارجی ها کم ندارند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو: مسابقات واترپلو توسعه جهانی فینا ترافی فرصتی شد تا داوران بین المللی ایران نیز در این رقابت ها خود را محک بزنند.
حامد دایی تقی داور کشورمان درباره قضاوت داوران ایرانی در فینا ترافی گفت: خوشبختانه ۲ داور ایرانی حاضر در این رقابت ها تا کنون عملکرد بسیارخوبی را از خود به نمایش گذاشته و قضاوت های خوبی را ارائه کردند.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم داوران ایرانی چیزی از داوران خارجی کم ندارند و البته اگر شرایط فرآهم باشد آنها حرف های زیادی برای گفتن در تورنمنت های جهانی دارند.
وی افزود: امیر آذرخش و امیرحسین صفا بخش ۲ داور ایرانی در مسابقات فینا ترافی هستند که عملکرد آنها می توانند نوید بخش روزهای خوب برای داوری ایران باشد.
دایی تقی درباره پیش بینی خود از نتیجه گیری ایران در مسابقات فیناترافی عنوان کرد: ایران در این مسابقات یک سر و گردن از سایر رقبا خود جلوتر است و معتقدم آنها باید قهرمان فیناترافی شوند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب