حدیقی: امیدوار به کسب بهترین نتیجه در جاکارتا هستیم

مسئول کمیته فنی شیرجه گفت: امیدواریم بهترین نتیجه را در تاریخ شیرجه کسب کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی شیرجه ایران این روزها برای آمادگی بیشتر جهت حضور موفق در بازی های آسیایی جاکارتا اردوهای خود را در استخر قهرمانی مجموعه آزادی پیگیری می کند.

امید حدیقی مسئول کمیته فنی شیرجه در این باره گفت: ۵ مرحله اردوی داخلی برنامه ریزی شده است و اکنون مرحله سوم آن در حال برگزاری است که تا ۲۴ فروردین طول می کشد.

او درباره اردوهای برون مرزی تیم ملی شیرجه اظهار کرد: برنامه‌هایی برای برگزاری اردو در کشورهای اوکراین و یا چین داریم. ضمن این که تیرماه ملی پوشان برای برگزاری اردوی ۱۰ روزه و چند مسابقه تدارکاتی به ایتالیا سفر می‌کنند. البته اجرایی شدن این برنامه به میزان بودجه و هماهنگی ها بستگی دارد.

مسئول کمیته فنی شیرجه درباره پیش بینی اش از عملکرد شیرجه روها در جاکارتا بیان کرد: باید واقع بین بود. در ژاپن به مدال برنز رسیدیم اما در این رقابت ها کره شمالی و جنوبی نیز اضافه شده اند. کره شمالی به دلیل تحریم تخته‌های فنری ندارد و به همین دلیل تخصص ویژه ای در سکو دارند. امیدواریم بهترین نتیجه را در تاریخ شیرجه کسب کنیم.

حدیقی درباره این که چه تعداد شیرجه رو به جاکارتا اعزام خواهند شد تصریح کرد: هنوز مشخص نیست اما در لیست اولیه ای که به کمیته ملی المپیک ارائه شده است ۴ الی ۵ شیرجه رو معرفی شد اما در نهایت چند نفر انتخاب شوند، مشخص نیست. البته ما بر روی اعزام ۴ شیرجه رو اصرار داریم. ضمن این که برای حفظ روحیه جنگندگی و انگیزه ورزشکاران تا آخرین لحظه اسامی نهایی برای حضور در بازی های آسیایی معرفی نخواهند شد.

او درباره این که سرنوشت دایوهای خریداری شده چه شد خاطر نشان کرد: در عید مشغول نصب آن ها بودیم. دایوها در اجرای حرکات صحیح شیرجه روها  تاثیر زیادی دارند. حتی می توانم بگویم در روحیه ورزشکاران نیز تاثیر گذاشته است. ضمن این که چند دایو نیز به استان ها داده می شود.

 

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب