حدیقی: مسابقات اتریش آمادگی شیرجه روها را بالا می برد

رئیس کمیته فنی شیرجه ایران پیش از سفر به اتریش گفت: حضور در مسابقات بین المللی موجب آمادگی بیشتر شیرجه روها می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شیرجه ایران صبح امروز(چهارشنبه) جهت شرکت در یک دوره مسابقه بین المللی و برپایی اردو تدارکاتی به سمت اتریش پرواز کرد. محمدحامد بزمی، حمید کریمی، شهنام نظرپور، مجتبی ولیپور و علی شکول بازیکنان تیم ملی و قائم میرابیان و محمدرضا شکول مربیان تیم ایران در سفر به “گراتس” هستند.
امید حدیقی رئیس کمیته فنی شیرجه که تیم ملی ایران را در این اعزام همراهی می کند درباره برنامه زمان بندی این اردو گفت: طبق برنامه شیرجه روهای ایران ابتدا در مسابقات بین المللی گراتس شرکت می کنند و پس از آن به صورت فشرده برنامه های تمرینی و تدارکاتی خود را دنبال می کنند. حضور در هفدهمین دوره مسابقات بین المللی شیرجه گراتس جهت محک زدن شرایط
آمادگی شیرجه روها از اهمیت بالایی برخوردار است. این مسابقات با توجه به قدمت تاریخی بیش از ۵۰ ساله ای که دارد از اعتبار خوبی برخوردار است و حضور تیم های پرتعداد اروپایی کیفیت کار ورزشکاران ایران را هم بالا می برد.
وی همچنین درباره شرایط این اردو افزود: بلافاصله پس از پایان این مسابقات که بین روزهای ۲۲ الی ۲۵ خرداد برگزار می شود ملی پوشان ایران بدون وقفه تا روز پایانی یک دوره تمرین فشرده را دنبال می کنند تا به مرز بالاتری از آمادگی دست یابند.
رئیس کمیته فنی شیرجه با اشاره به شرایط این اعزام یادآور شد: گرفتن ویزای اروپایی کار بسیار سختی بود. زحمات شبانه روزی مسئولان فدراسیون و دوستان ما در اتریش کمک بسیاری کرد تا بتوانیم این ورزشکاران را به مسابقات اعزام کنیم.
حدیقی با اشاره به حمایت های خوب فدراسیون از تیم ملی شیرجه افزود: مسئولان فدراسیون با هماهنگی اردوهای منظم داخلی و خارجی نقش مهمی در بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران رشته ما دارند. شرایط شیرجه روها با پشت سر گذاشتن اردوهای اینچنینی و قرار گرفتن در شرایط مسابقه روز به روز بهتر می شود و تا مسابقات آسیایی اینچئون می توانیم به مرز خوبی از
آمادگی برسیم.
اردوی ۹روزه تیم ملی شیرجه در تاریخ ۲۹ خرداد به پایان می رسد و شیرجه روهای ایران پنجشنبه هفته آینده به میهن باز می گردند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.