حدیقی: گزینه‌هایی از کره شمالی و اوکراین را برای تیم ملی شیرجه در نظر داریم

مسئول کمیته فنی شیرجه خبر داد: گزینه‌هایی از کره‌شمالی و اوکراین را برای هدایت تیم ملی شیرجه مدنظر داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امید حدیقی مسئول کمیته فنی شیرجه در گفتگو با خبرگزاری فارس، درخصوص جذب مربی خارجی اظهار داشت: گزینه‌هایی از کره‌شمالی و اوکراین را مدنظر داریم که من ترجیح می‌دهم گزینه نهایی ما از اوکراین انتخاب شود. به هر حال باید تکلیف انتخابات مشخص شود تا ما هم بتوانیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: سرمربی آینده تیم ملی شیرجه حداقل تا بازی‌های آسیایی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت. برای پس از آن هم باید شرایط را دیده، رایزنی کرده و در نهایت تصمیم‌گیری کنیم. تا پیش از بازی‌های آسیایی ما دو اردوی برون مرزی و دو تورنمنت خواهیم داشت تا ملی‌پوشان در شرایط اید‌ه‌آلی وارد رقابت‌ها شوند؛ البته هنوز مکان دقیق اردوها مشخص نشده است.

مسئول کمیته شیرجه درمورد مبلغ قرارداد سرمربی آینده خاطرنشان کرد: هنوز گزینه نهایی خود را انتخاب نکرده‌ایم که بخواهیم درمورد مبلغ قرارداد با او صحبت کنیم.

حدیقی درخصوص تخته‌های دایوی که به تازگی فدراسیون شنا خریداری کرده است، عنوان کرد: اقدامات بسیار خوبی انجام شده و فکر می‌کنم تا ۲ ماه آینده این دایوها به دست ما برسد. در این صورت دایوهای جدید را در استخر آزادی و برای تمرینات تیم ملی در نظر می‌گیریم و دایو‌های قدیمی را در اختیار استان‌ها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب