حریفان محمد بیداریان در ١۰۰ متر آزاد مشخص شدند/ تمرینات بیداریان با تیم ملی آلمان

با انجام مراسم قرعه کشی، حریفان محمد بیداریان تنها شناگر المپیکی کشورمان در رقابتها شنای المپیک لندن مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مراسم قرعه کشی مسابقات شنای بازیهای المپیک ٢۰١٢ لندن صبح امروز شنبه انجام شد و طی آن محمد بیداریان شناگر المپیکی کشورمان در دسته سوم این رقابتها و در خط ششم قرار گرفت.

بیداریان در این ماده که با رقابت ۶۰ شناگر و در ٨ دسته برگزار می شود، با شناگران کشورهای ارمنستان، گواتمالا، آروبا، آلبانی، مالت، بولیوی، گوام در دسته سوم رقابت خواهد کرد. رقابتهای شنای ١۰۰ متر آزاد روز ١۰ مرداد ماه در ورزشگاه مرکزی “آکواتیس” لندن برگزار خواهد شد.

محمد بیداریان رکورد دار ماده ١۰۰ متر آزاد کشورمان به شمار می رود و امیدوار است بتواند رکورد ملی این ماده را (۵١ ثانیه ٣١ صدم ثانیه ) کاهش دهد.

تنها شناگر ایرانی المپیک لندن زیر نظر سرمربی تیم ملی آلمان خود را برای مسابقات ١۰۰ متر آماده می‌کند و روز سه‌شنبه در دور مقدماتی ١۰۰ متر آزاد به آب خواهد زد.

بیداریان که از دو، سه روز پیش در دهکده بازی‌های المپیک حضور دارد، با هماهنگی “یورگ وویت” سرمربی آلمانی تیم ملی شنا زیر نظر سرمربی تیم ملی آلمان تمرین می‌کند و مربی این تیم بزرگ موارد لازم را به بیداریان گوشزد می‌کند و برنامه او را نیز تحت کنترل دارد تا بیداریان در این روزهای باقی مانده تا مسابقه‌اش به بهترین نحو برای حضور در مسابقات المپیک آماده شود.

image_printپرینت مطلب