حسین‌جمال: رقابت‌های شنا گرامیداشت روز شهدا در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت شنا، شیرجه‌ و واترپلو استان قم از برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های شنا با عنوان گرامیداشت روز شهدا در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  مسعود حسین‌جمال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های استانی فرصت بسیار خوبی است تا شناگران رده‌های سنی مختلف آمادگی خود را برای تشکیل یک تیم قوی به منظور حضور موفق قم در پیکارهای قهرمانی کشور به نمایش بگذارند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قم بیان کرد: این هیئت در طول سال به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را در سطح استان در قالب برنامه‌های همگانی و قهرمانی انجام می‌دهد تا شنای قم همچنان در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: هیئت شیرجه‌ و واترپلو استان قم سعی دارد در طول سال مسابقات متنوعی را در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در استان برگزار کند تا هم استعدادهای این رشته شناسایی شوند و هم اینکه شناگران تمام رده‌های سنی در شرایط رقابت و مسابقه قرار گیرند.

حسین‌جمال تاکید کرد: قم در رشته ورزشی شنا ظرفیت خوبی دارد و بدون تردید با تلاش و کار بیشتر و همچنین هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب‌تر می‌توان این رشته ورزشی را به عنوان یکی از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی در بین بیش از ۴۰ هیئت ورزشی قم معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت این است که شناگران زیرپوشش خود را به رقابت‌های مختلفی اعزام ‌کند، البته این اعزام در صورتی که بودجه کافی داشته باشیم به رده‌های سنی مختلف رقابت‌های قهرمانی شنا کشور انجام می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه‌ و واترپلو استان قم با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این هیئت ورزشی برای توسعه شنا در قم یادآور شد: تاکنون سعی شده است با برگزاری مسابقات استانی و همچنین برپایی دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت موجود، اقدامات مؤثری در راستای رشد و توسعه بیش از پیش شنا در قم صورت بگیرد.

وی در ادامه از پیش‌بینی حضور حداکثری شناگران رده‌های سنی مختلف قم در رقابت‌های شنا قهرمانی این استان به مناسبت گرامیداشت روز شهدا خبر داد و بیان کرد: در نظر داریم این دوره از رقابت‌ها را با حضور شناگران مستعد و توانمند تمام استخرهای قم برگزار کنیم.

حسین‌جمال خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است که علاوه بر تلاش برای توسعه بخش قهرمانی و همچنین آموزش صحیح و اصولی آن در بین علاقمندان به شنا، در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز جدی‌تر از گذشته فعال باشیم و قابلیت‌های شنای قم را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت روز شهدا، یادواره سرداران رشید اسلام و یاد و خاطره دو شهید مدافع حرم محمود هاشمی و سعید سامان‌لو، هیئت شنا، شیرجه و واترپلو یک دوره مسابقه شنا در قم برگزار خواهد کرد و شرکت برای عموم شناگران آزاد است.

رئیس هیئت شنا، شیرجه‌ و واترپلو استان قم در پایان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، شروع این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۹ صبح روز جمعه بیست و یکم اسفند ماه برنامه‌ریزی شده است و رقابت‌ شناگران مدعی کسب مقام‌های اول تا سوم هر رشته در استخر ایثار قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب