حضرتی: رکورد شکنی بعد از ۹ سال خیلی خوب است/ امیدوارم فردا بهتر از این باشیم

مربی تیم ملی شنا با ابراز رضایت از وضعیت تیم گفت: بچه ها فردا هم مسابقه دارند ان شاالله بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، خشایار حضرتی در خصوص مسابقه شناگر ایرانی گفت: در ۱۰۰متر پروانه دو تا شناگر داشتیم که انصاری داشت رکورد خوبی را ثبت می کرد. تلاش کردیم به فینال راه پیدا کنیم اما در عرض یک ثانیه از راهیابی به فینال باز ماندیم.

حضرتی در ادامه گفت: در ۱۰۰ متر آزاد این مسابقات غلامپور توانست رکورد بزند، این در حالی بود که آخرین رکورد در سال ۲۰۰۹ شکسته شده بود. آن موقع مایوهای آزاد می پوشیدند اما الان بچه ها مجاز نیستند و مایو از کمر تا سر زانو است. در این شرایط به نظر این رکورد بعد از ۹ سال فوق العاده است. بچه ها حتی می‌توانستند نتیجه بهتری را کسب کنند ولی این هم خیلی خوب است. تقریبا هر چهار نفر ۵۱  ثانیه شنا کردند و اینکه شما سه شناگر داشته باشید که ۵۱ بروند خوب است.

سرمربی تیم ملی شنا با ابراز رضایت از وضعیت تیم گفت: می شود گفت که تیم کمک در حال شکلی گرفتن است و آینده بهتری در انتظار بچه های ماست.

حضرتی در خصوص اردوهای شناگران گفت: در کل اردوهای خوبی داشتیم اما اگر شرایط برایشان فراهم شود بهتر هم می شوند.بچه ها فردا هم مسابقه دارند. ان شاءالله بتوانیم فردا نتیجه بگیریم.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب