حضرتی: شرایط تیم ملی شنا راضی‌کننده است

حضرتی از شرایط اردوهای تیم ملی شنا جهت آماده سازی برای بازی‌های کشورهای اسلامی اعلام رضایت کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛خشایار حضرتی در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه تیم ملی شنا اردوهای خوبی را قبل از بازی‌های کشورهای اسلامی داشته است، خاطرنشان کرد: هنوز اطلاعات دقیقی از این رقابت‌ها ندارم و نمی‌توانم تیمی را از پیش موفق اعلام کنم اما کسب مدال در رقابت‌های کشورهای اسلامی سخت است چون تیم‌های مصر، ازبکستان در این مسابقات حضور دارند.

او با بیان اینکه نمی‌تواند بگوید تیم ملی موفق به کسب مدال می‌شود یا نه افزود: در این رقابت‌ها تیم‌های خوبی شرکت خواهند کرد و در حال حاضر اطلاع دقیقی از اسامی شناگران اعزامی تیم ملی به این رقابت‌ها ندارم، به همین نمی‌توام از الان قول مدال را به مردم بدهیم. ولی در حال حاضر شرایط تیم ملی شنا راضی کننده است.

حضرتی در پایان در مورد ماده‌هایی که قرار است نمایندگان ما در آن‌ها به رقابت‌ بپردازند نیز گفت: تیم ملی شنا در ماده‌های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال پشت، ۱۰۰،۵۰ و ۲۰۰ متر قورباغه، ۴در۱۰۰ متر آزاد تیمی و ۴در۱۰۰ متر مختلط تیمی به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.