حضور دو شناگر ایران در مسابقات جهانی ترکیه/حمایت های دکتر سجادی از اعزام تیم شنای ایران

مدیر اجرایی فدراسیون شنا از قطعی شدن اعزام دو شناگر کشورمان به مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان در ترکیه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن سمیع زاده مدیر اجرایی فدراسیون شنا، با اشاره به هدفگذاری بلند مدت فدراسیون شنا بر روی جوانان با رویکرد کسب نتیجه دربازیهای آسیایی ٢۰١۴ و دستیابی به رکورد ورودی مسابقات المپیک ٢۰١۶ افزود: در همین راستا و به منظور کسب تجربه مسابقات جهانی دو شناگر جوان کشورمان شامل جمال چاووشی فر و افشین عسگری که پر امتیازترین شناگران کشور در دو دوره رقابتهای انتخابی تیم ملی بودند، برای حضور در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان در استانبول ترکیه انتخاب شده اند که امیدواریم این دو شناگر با آتیه کشورمان بتوانند حضور شایسته ای در این مسابقات داشته باشند.

وی با بیان اینکه حمایت های معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نقش بسزایی در اعزام این دو شناگر به رقابتهای جهانی داشت، تصریح کرد: حمایت های معاونت قهرمانی وزارت ورزش و بویژه شخص دکتر سجادی تاثیر بسزایی در موافقت برای اعزام این تیم داشت که جا دارد از طرف خانواده شنا از این حمایت ها تشکر کنم چرا که حضور در چنین میادینی می تواند تجربیات ارزنده ای برای شناگران جوان کشورمان باشد.

محسن سمیع زاده در ادامه یادآور شد: این دو شناگر در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می برند و برای حضور شایسته در مسابقات ترکیه تمرینات جدی را پیگیری می کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی شناگران برای حضور در اردوی ملی یادآور شد: تمرینات شناگران تهرانی به طور منظم زیر نظر بنده و فرشاد کرمی پیگیری می شود ضمن اینکه شناگران شهرستانی نیز به صورت غیر متمرکز تمرینات خود را در استانها زیر نظر مربیان ملی دنبال می شود و امیدواریم هر چه زودتر با دستیابی به ثبات در مدیریت فدراسیون، تیم های ملی نیز با کادر فنی جدید شروع به کار کنند.

عضو اسبق تیم ملی شنا در پایان با بیان اینکه فدراسیون شنا از نظرات کارشناسی صاحب نطران و نخبگان شنای کشور استقبال می کند، خاطر نشان کرد: از تمامی کارشناسان و پیشکسوتان شنا دعوت می کنم در جهت بهبود روند فنی شنای کشور با ارائه نقطه نظرات و انتقادات سازنده خود فدراسیون را در پیشبرد برنامه ها و اهداف خود یاری نمایند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.