حضور نمایندگان ایران در جشن ۱۱۰ سالگی فدراسیون جهانی

خسرو امینی رییس کمیته فنی واترپلو آسیا که سابقه سه دهه فعالیت در فینا را دارد به همراه فرید فتاحیان دبیرکل فدراسیون شنا ایران و مسئول اسبق اجرایی کنفدراسیون آسیا از جمله میهمانان جشن ۱۱۰ سالگی فدراسیون جهانی بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، جشن ۱۱۰ سالگی و افتتاح ساختمان جدید فینا با حضور خولیو ماگلیونه رئیس فینا، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا و جمع کثیری از روسای فدراسیون های جهانی برگزار شد. بسیاری از چهره های شاخص ورزش جهان و مسئولان فینا در این ضیافت سخنرانی کردند.
همزمان با سالروز ۱۱۰ سالگی فدراسیون جهانی روبان افتتاح ساختمان جدید آن نیز در لوزان سوئیس بریده شد.

خسرو امینی که سه دهه سابقه فعالیت در فینا را دارد و پیش از این دبیر کمیته واترپلو فدراسیون جهانی بوده به همراه فرید فتاحیان دبیر کل فدراسیون شنا ایران نمایندگان کشورمان در این مراسم بودند.

 

fina_110_anniversary_9_0

photo_2018-07-20_01-25-41

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.