حمید شب‌انگیز سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان شد

پس از برگزاری جلسه کمیته فنی حمید شب‌انگیز با دریافت حکمی از سوی محسن رضوانی به عنوان سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با برگزاری جلسه کمیته فنی واترپلو در تاریخ ۲۵مرداد، محسن رضوانی با صدور حکمی حمید شب‌انگیز را به سمت سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران منصوب کرد.
حمید شب‌انگیز متولد سال ۱۳۴۴ و اصفهانی است. او ۱۰ سال عضو تیم ملی واترپلو ایران بوده است. پس از دوران بازیگری حرفه ای، وی نزدیک به ۱۰ سال سابقه سرمربیگری و مربیگری تیم های ملی جوانان و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد. کار کردن در کنار مربیان بزرگی چون ناکیچ، کواچویچ و گوران سابلیچ در سوابق دوران مربیگری او دیده می شود. قهرمانی چندباره در رقابت های لیگ برتر همراه با تیم ماهان نیز گوشه ای از سوابق مربیگری حمید شب‌انگیز در سطح باشگاهی است. نخستین مدال طلا و نقره تیم ملی واترپلو جوانان ایران در رقابت های آسیایی هم در دوره مربیگری او به دست آمده است.
در حکم محسن رضوانی به وی آمده است:
جناب آقای حمید شب‌انگیز
با سلام
احتراما نظر به تجارب و سوابق جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به سمت سرمربی تیم ملی جوانان واترپلو تا پایان مسابقات قهرمانی آسیا در کشور اندونزی منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور، جهت پیشبرد اهداف عالیه فدراسیون موفق باشید.
محسن رضوانی
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.