حمید کریمی: حمایت‌ها بیشتر شود سهمیه المپیک می‌گیریم

ملی‌پوش شیرجه که اخیرا از رقابتهای هلند با مدال طلا در ماده‌ی سه متر هماهنگ به کشور بازگشته است بر این باور است که هر چه اعزام ملی‌پوشان به مسابقات بیشتر باشد نتایج بهتری به دست خواهد آمد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  ارزیابی حمید کریمی از مسابقات جام آیندهوون هلند مثبت است. او در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: در کل نتایج به دست آمده رضایت بخش است و مربی‌ها راضی هستند ولی اگر ما بیشتر به مسابقات اعزام می شدیم نتایج بهتر از این هم می‌توانست باشد.

کریمی با پر اهمیت نشان دادن تاثیر اعزام ملی‌پوشان، بر نتایج به دست آمده‌ی آنان، تصریح کرد: شیرجه ورزشی است که باید به طور مداوم در رقابت ها حضور داشته باشیم تا ضمن دیدن رقیبان خود، شناختی از آنها به دست آوریم و در کنار آن ها با محیط، استخر و امکانات دیگر آشنا شویم. دایوهای موجود در ایران تقریبا قدیمی هستند، هرچه این دایوها جدیدتر باشند شرایط متفاوت و بهتر می‌شود.

او جام آیندهوون را تجربه خوبی دانست و امیدوارا ست در آینده به مسابقات بیشتری اعزام شوند.

کریمی که به همراه مجتبی ولی پور و شهنام نظرپور روز سه شنبه ۲۷ بهمن ماه سال جاری به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام می شود تقریبا برای کسب سهمیه خوش بین است و ابراز امیدواری می کند که هر سه کسب سهمیه کنند ولی از حمایت ها از این رشته ی ورزشی ناراضی است. او در این باره گفت: تقریبا ۹ ماه است که در اردوها حضور داریم ولی از لحاظ مالی که می تواند برای ما روحیه ساز باشد ضعیف عمل شده است.

این ملی پوش شیرجه در کنار مشکلات مالی باز هم بر اعزام به مسابقات تاکید کرد و بیان داشت: هرچه بیشتر به مسابقات اعزام می شدیم هم در روحیه ما تاثیرگذار بود و هم می توانستیم نسبت به رقیبان خود شناخت پیدا کنیم و در کنار آنها خود را ارزیابی کنیم و امیدمان به کسب سهمیه بیشتر می‌شد. به هر حال امیدواریم سهمیه المپیک بگیریم.

دارنده‌ی مدال طلای ماده‌ی هماهنگ سه متر جام آیندهوون، تصریح کرد: نه تنها در شیرجه بلکه در سایر رشته های ورزشی اگر حمایت ها از لحاظ مالی، اعزام ها و تبلیغات بیشتر شود خیلی بیشتر از اینها می توانیم هم در دنیا و هم در المپیک نتایج بهتری به دست آوریم. اگر حمایت ها بیشتر شود ورودی المپیک و کسب مدال در المپیک دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب