خادم پیر: دقت و هوشیاری قهرمان لیگ را مشخص می‌کند

بازیکن تیم شهبازی زنجان در مورد قهرمان لیگ برتر واترپلو گفت: هر تیمی که دقت و هوشیاری بالاتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سهیل خادم پیر بازیکن تیم شهبازی زنجان با اشاره به حساسیت دیدار نیمه نهایی گفت: در دور رفت دیدار نیمه نهایی مقابل تیم دانشگاه آزاد قرار گرفتیم بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم پنج گل از حریف جلو بیفتیم. متاسفانه یک غفلت کوچک باعث شد تا اختلاف کم شود اما به هر نحو ممکن توانستیم پیروز میدان شویم.

وی در مورد دیدار برگشت دو تیم افزود: در دیدار برگشت با دانشگاه آزاد تا حدودی استرس و فشار بر روی بازیکنان شهبازی زنجان حاکم بود حضور مسئولین، تماشاگران و همچنین پخش مستقیم این دیدار باعث کم شدن تمرکز بازیکنان زنجان شده بود. البته باید به روز خوب دروازبان دانشگاه آزاد اشاره کنم که شوت های صد در صدی را گرفت که خود این موضوع در روحیه تیم تاثیر منفی داشت. در پایان بازی توانستیم با تفاضل گل برتر به فینال رقابت های لیگ برتر راه پیدا کنیم.

سهیل خادم پیر ادامه داد: مدت طولانی است که تمرین می کنیم. بازیکنان تمامی تلاششان را برای رسیدن به فینال که مهمترین هدف شهبازی بود انجام دادند. امیدوارم بتوانیم نتیجه زحمات هایمان را در فینال رقابت های لیگ برتر بگیریم و به این ترتیب قهرمان این دوره از رقابت ها شویم و به رقابتهای قهرمانی باشگاه های آسیا راه پیدا کنیم.

بازیکن تیم شهبازی زنجان با مثبت ارزیابی کردن عملکرد تیم نفت امیدیه یادآور شد: تیم نفت امیدیه بازیکنان خوب و در سطح ملی دارد مربی خوبی این تیم را اداره می کند و من فکر میکنم که بازیکنان نفت امیدیه از همه نظر تامین هستند و حمایت می شوند. نفت امیدیه از همان ابتدای لیگ با قدرت ظاهر شد و امیدوارم دیدار جذابی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

وی با اشاره به سطح رقابت های لیگ برتر گفت: سطح رقابت های لیگ برتر خوب بود مخصوصاً تیم هایی که در نیمه نهایی حضور پیدا کردند بسیار قوی بودند و واقعاً پیش بینی رقابت های نیمه نهایی غیر قابل پیش بینی بود. البته در لیگ، دو تیم آینده سازان و اصفهان نیز حضور داشتند که برای آینده واترپلو ایران بر روی آنها سرمایه گذاری شده است که به نظرم حرکت مفیدی برای سال های آتی خواهد بود.

خادم پیر به تعویق افتادن زمان برگزاری لیگ را یکی از نکات منفی لیگ برتر دانست و تصریح کرد: به تعویق افتادن لیگ برتر و شرکت نکردن فولاد ماهان که یکی از تیم های قدرتمند لیگ به شمار می رود کمی به سطح رقابتها لطمه وارد کرد. همین موضوع باعث شد تیم دانشگاه آزاد در دقایق آخر وارد لیگ شود و اسپانسرها نتوانند برنامه ریزی دقیقی از زمان برگزاری لیگ داشته باشند. امیدوارم محسن رضوانی که خود از ورزشکاران این رشته بوده این مشکل را برای سال های آینده برطرف کند.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب