خانبانان: امیدوارم واترپلو به چشم کمیته المپیک آمده باشد

خانبانان بعد از کسب مدال نقره واترپلو در بازی‌های هم بستگی کشورهای اسلامی گفت: امیدوارم با این مدال به چشم کمیته ملی المپیک آمده باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک خانبانان ملی پوش تیم ملی واترپلو در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب جایگاه دوم واترپلوی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقه اول با آذربایجان به دلیل میزبانی این کشور بسیار سخت و حساس بود. این تیم از بازیکنان روسیه ای و صربستانی بهره می برد اما نتوانست بر ما غلبه کند. در ادامه نیز عربستان و اندونزی را شکست دادیم.

وی درباره مسابقه آخر برابر ترکیه و تساوی در برابر این تیم گفت: بازی با ترکیه برای ما شبیه یک فینال بود. در دو تایم از بازی سانتر خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و با یک بازیکن کمتر بازی می کردیم. اما خوش بختانه نتیجه را واگذار نکردیم و به دلیل تفاضل گل دوم شدیم. بیشتر بازیکنان ترکیه اروپایی هستند، به علاوه این تیم در لیگ اروپایی نیز حضور دارد.
خانبانان ادامه داد: بازی در برابر ترکیه فراز و نشیب زیادی داشت. شاید اگر این اتفاقات نمی افتاد ما می توانستیم این تیم را ببریم و قهرمان شویم. بعد از بازی همه به چیریچ به خاطر عملکرد تیم ملی تبریک گفتند.
واترپلوئیست تیم ملی تصریح کرد: چیریچ برنامه های زیادی در بخش تاکتیک و تکنیک دارد که توانستیم آن ها را اجرایی کنیم. اگر توجه کرده باشید از بازی های ژاپن تا به امروز نیز پیشرفت داشته ایم. امیدوارم با کسب مدال نقره به چشم کمیته ملی المپیک آمده باشیم.
خانبابان خاطر نشان کرد: ملی پوشان در این مدت تمام مشکلات و کمبودها را تحمل کردند. از همه عوامل فدراسیون سپاسگزارم. رئیس فدراسیون در زمان مسابقات در کنار ما بود. ضمن این که برای حضور واترپلو در بازی های کشورهای اسلامی تلاش زیادی انجام داد. هدف فدراسیون بازی های آسیایی جاکارتاست که امیدوارم بتوانیم آن جا هم به روی سکو برویم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.