خانبانان: باز هم باید بهتر از این کار کنیم/ هنوز مدالی بر گردن ما نیست

کاپیتان تیم ملی واترپلو ایران پس از پیروزی بر قزاقستان گفت: اگرچه برد دلچسبی بود و همه خیلی خوشحال شدیم اما باید آمار اشتباهات خود را کاهش دهیم و باز هم بهتر از این کار کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک خانبانان در آستانه روز پنجم مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی با قزاقستان خیلی دیدار سنگینی بود. از قبل می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. بالاخره قزاقستان چهار دوره قهرمانی بازی های آسیایی شده بود و حریف ساده‌ای به شمار نمی‌رفت. خداراشکر توانستیم در لحظات پایانی مسابقه را ببریم. از نظر فنی اشتباهاتی داشتیم اما با آنالیز فنی مربیان آمار اشتباهات خود را کاهش دهیم و انشالله در ادامه با تمام توان و تمرکز به فینال برویم.

وی افزود: درست است که طلسم پیروزی بر قزاقستان شکسته شد اما فعلا هیچ مدالی گردن ما نیست و همه برنامه ما حضور در فینال است.

کاپیتان تیم ملی ایران درباره گل دو ثانیه آخرش که موجب پیروزی شد نیز گفت: در ثانیه پایانی خیلی لذت بخش بود که پیروز میدان شدیم. تمام تیم مخصوصا مربیان و کادر فنی همه کمک کردند تا این برد حاصل شد و همه خیلی خوشحال شدیم که بردیم اما از نظر فنی می توانستیم بهتر از این ها کار کنیم در حملات پنج به شش باز هم می توانیم بهتر از دیدار با قزاقستان باشیم. امیدوارم در ادامه نمایش بهتری  ارائه دهیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب