خانبانان: دبی نبودم که بخواهم با خطا استارت بزنم

پیشکسوت شنای ایران با تاکید بر اینکه به مسابقات بین المللی امارات اعزام نشده بود گفت: دبی نبودم که بخواهم با خطا استارت بزنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا خانبانان مربی و پیشکسوت شنا ایران با اشاره به حضور در مسابقات بین المللی امارات خاطرنشان کرد: رقابت های دبی در سطح بسیار بالایی برگزار شد و من از اینکه شاگردانم و همچنین شاگردان آقایان پنامتاش، زارع و رحیمی توانستند مقام قهرمانی را به دست بیاورند، خوشحالم.

وی درباره اینکه سایت رسمی مسابقات مقابل نام وی خطا درج کرد، گفت: من به دلیل عدم صدور روادید هرگز به دبی اعزام نشدم چه برسد به آنکه بخواهم خطای استارت انجام دهم. عنوان خطای درج شده در سایت ها هم به عدم شروع مسابقه اشاره داشت. در ابتدای اشتباهی در این خصوص روی داد اما سایت فدراسیون کشورمان به محض اطلاع این مورد را تصحیح کرد.

خانبانان در پاسخ به این سوال که چرا همراه تیم به مسابقات دبی اعزام نشد، اظهار کرد: قرار بود بنده همراه با محمد موسوی مربی تیم از سوی هیات تهران به مسابقات اعزام شویم اما در لحظه آخر به دلیل اینکه ویزا در موعدد مقرر نرسید، به دبی نرفتم. من انتظار داشتم که این مشکل برطرف شود.

مربی شنا کشورمان عنوان کرد: تا زمانی که زنده هستم همچنان در مسابقات برون مرزی و داخلی حضور خواهم یافت و به عنوان شناگر با سایر رقبا در رده پیشکسوتان به رقابت خواهم پرداخت.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب