خانواده شنا در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند

کمیته فرهنگی فدراسیون از کلیه مسئولان ورزشکاران ، مربیان و پیشکسوتان جهت حضور در مراسم روز قدس دعوت بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسئولان ، مربیان ، ورزشکاران و پیشکسوتان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران صبح فردا در میدان فلسطین گرد هم می آیند تا در کنار مردم همیشه در صحنه ایران در حمایت از انتفاضه و آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین مراسم روز قدس را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنند.

در ۱۶مرداد ۱۳۵۸، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند.

آخرین جمعه ماه عرفانی و مبارک رمضان فرا می رسد و امت روزه دار و مومن ایران اسلامی بار دیگر وظیفه دینی و ایمانی خود را در برابر ستمگران و زورگویان عالم فریاد می زنند. روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانقدر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، دنیا را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا می‌خواند و هر سال پر شور تر از سال قبل ، آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، با مشت‌های گره کرده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

کمیته فرهنگی فدراسیون از تمامی مسئولان ، مربیان ، ورزشکاران ، بانوان و پیشکسوتان دعوت بعمل آورد تا ساعت ۱۰ صبح فردا با لباس متحدالشکل در میدان فلسطین حضور یابند تا در کنار مردم همیشه در صحنه ایران در حمایت از انتفاضه و آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین مراسم روز قدس را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.