خواستار تعویق زمان برگزاری مسابقات واترپلو باشگاههای آسیا شده ایم

سرپرست فدراسیون شنا گفت: ایران از کنفدراسیون آسیایی خواستار به تاخیرافتادن زمان مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا شده است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه وواترپلو با اشاره به حمایت،درایت و تیزبینی مسئولان وزارت ورزش و بویژه وزیر ورزش و جوانان و همچنین حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در رفع تعلیق فدراسیون شنا افزود: مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاههای آسیا اوایل اسفندماه در کویت برگزار خواهد شد، نخستین رویداد بین المللی پیش رو است که پس از تعلیق می توانیم در آن حضور داشته باشیم وباشگاههای فولاد ماهان اصفهان و نفت و گاز امیدیه به عنوان نمایندگان کشورمان در این دیدارها حضور خواهند داشت اما از آنجا که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران تا چند روز قبل در تعلیق قرار داشت، این دو تیم خود را برای شرکت در این مسابقات آماده نکرده اند، از این رو فدراسیون در جهت کمک به نمایندگان کشور از کنفدراسیون آسیایی خواستار به تاخیرافتادن زمان مسابقات واترپلو قهرمانی باشگاه های آسیا شده او ما سعی می کنیم تا با تشویق مسوولان آسیایی با به تعویق انداختن این مسابقات،زمان مناسب را برای آمادگی نمایندگان کشورمان جهت حضور موفق وپر قدرت در این میدان آسیایی را مهیا کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو در بخش دیگری از سخنان خود اینگونه اظهار داشت: رفع تعلیق خبری امید بخش برای خانواده شنای ایران بود و تاثیر بسیار زیادی در ایجاد روحیه وانگیزه برای ورزشکاران و اهالی خانواده شنا داشت،دیگر هیچ مانعی برای حضور در مسابقات بین المللی وجود ندارد و همین موضوع تلاش ملی پوشان در رشته های مختلف را برای راه یابی و پوشیدن پیراهن تیم ملی بیشتر می کند.،ما امیدواریم این دو باشگاه نیز بتوانند خود را برای حضور قدرتمند در این رقابتها به بهترین نحو ساخته و پرداخته کنند و شایستگی های واترپلوی ایران را بار دیگر در آسیا نشان دهند.
پر سابقه ترین ورزشکار ایرانی در بازیهای آسیایی در پایان درباره برنامه‌های آتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فعلا برنامه‌های قبلی را پی می‌گیریم ولی با حضور پیشکسوتان و کارشناسان، اتاق فکری را تشکیل خواهیم داد تا برای سال آینده برنامه ریزی مدون وقابل قبولی را مصوب کنیم ودر این میان قطعا” اهداف بلند مدتی را نیز برای چشم انداز سالهای آینده رشته های مختاف فدراسیون ترسیم و برنامه ها را در یک جهت و با یک رویکرد منطقی تدوین ومشخص کنیم.
شایان ذکر است، کنفدراسیون شنای آسیا طی نامه ای به فدراسیون شنای ایران، رسما” لغو تعلیق فدراسیون شنای کشورمان را اعلام کرد.

متن نامه کنفدراسیون شنا آسیا
نامه تاها ا الکشیری مدیر اجرایی کنفدراسیون شنای آسیا خطاب به محسن رضوانی سرپرست فدراسیون شنابه شرح ذیل می باشد:

انتخاب شما را به عنوان رییس موقت فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم. شماشایسته این انتخاب بودید،من به شخصه خوشحالم که شما اکنون رییس ورزش های آبی در ایران هستید و می دانم که در طول زمانی که در پست خود هستید، قادر خواهید بود مشکلاتی که ظرف دو سال قبل به وجود آمده است را رفع کنید.شما می توانیدبرای مجمع عمومی پیشنهادات و طرح های خوبی ارائه کنید ما به حضور شما در پست ریاست فدراسیون شنا خوش بین هستیم وتلاش خواهیم کرد تا در زمینه ای به شما و فدراسیون تان کمک کنیم.

ما می توانیم همزمان در رابطه با درخواست شما درباره حضور تیم های باشگاهی ایران در رقابت های باشگاه های واترپلو آسیا که اوایل اسفندماه در کویت برگزار می شود به اطلاع تان برسانیم، با توجه به کمبود وقت درباره اخذ ویزا و دیگر ملزومات زمان بسیار کمی دارید، با این حال از نظر ما تیم های باشگاهی شما مشکلی بابت حضور در این مسابقات ندارند. البته ما ابتدا باید این موضوع را با تیم میزبان درجریان بگذاریم تا ببینیم آیا آنها می توانند شرایط صدور ویزا را برای شما فراهم کنند یا خیر. من این موضوع را با آنها در جریان می گذارم. شما می توانید با مراجعه به سفارت کویت در تهران درباره این موضوع با خبر شوید.

با آرزوی بهترین‌ها
طاها سلیمان ال کیشری
مدیر کل aasf (کنفدراسیون شنای آسیا)

image_printپرینت مطلب