خوشبخت: رفتم اما دلی به واترپلو برگشتم

ملی پوش واترپلوی ایران گفت: ما قبلا با اكراه در تمرينات حاضر مي‌شديم اما حالا با دل و جان به اردوها مي‌آييم.»
انسیه بحری/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو،روزنامه گل نوشت:
کاپیتان تیم‌ملی نیست اما لیدر بسیار خوبی برای واترپلوییست‌ها محسوب می‌شود. خوشبخت با روحیه جنگندگی و انگیزه بالایی که دارد در حال حاضر موفق‌ترین ورزشکار تیم‌ملی است و از او به عنوان لژیونر آینده رشته‌های آبی ایران یاد می‌شود.
استاندارد بودیم که میزبانی گرفتیم
نیما خوشبخت که بعد از یک تمرین سنگین پاسخگوی سوالات«گل» شد درباره شرایط اردوی تیم‌ملی قبل از مسابقات جهانی فیناترافی می‌گوید:«تمرینات بسیار خوبی برای مسابقات جهانی داریم اما بسیار سنگین است چون زمان کمی تا رقابت‌ها باقی مانده فشار تمرینات بالا رفته و مجبوریم سخت تمرین کنیم.»
او با اشاره به تمرینات تیم‌ملی در استخر ۹دی شیرودی افزود:«استخر شیرودی شرایط خوبی دارد اما باید برای مسابقات آماده‌تر شود. به هر حال این استخرها تمام شرایط استاندارد بین‌المللی را دارد که میزبانی جهانی را به آن واگذار کرده‌اند.»
عمدا کنار رفتم!
خوشبخت که به‌خاطر جنجال‌هایش پیش از ریاست رضوانی با محرومیت دوساله‌ای روبه‌رو بود، در مورد بازگشتش گفت:«نه اینکه نخواهم برگردم. در واقع کاری کردم تا دیگر در آن شرایط به واترپلو برنگردم. دو سال محروم بودم اما آنقدر انفرادی و به‌ تنهایی تمرین کردم چون انگیزه پیدا کردم برای بازگشت و بهترین شدم. من کاپیتان تیم‌ملی نیستم اما بچه‌ها را جمع می‌کنم و با قیل و قال و سروصدا همه را هماهنگ می‌کنم.»
این قهرمان واترپلو می‌گوید:«برای قهرمانی در فیناترافی انگیزه زیادی داریم و برای آن مسوولان هم مقدمه‌چینی زیادی کرده‌اند و از هر لحاظ به ما رسیدگی می‌شود. فکر می‌کنم این‌بار چون سطح مسابقات بالایی پیش‌روی ماست پاداش هم در کار باشد. یکی از انگیزه‌های من رضوانی است و من همیشه او را به عنوان بهترین بازیکن آسیا الگو قرار داده‌ام.»
قبلا با اکراه تمرین می‌کردیم
او با اشاره به مغازه آبمیوه‌فروشی و کافی‌شاپ‌اش در اصفهان گفت:«در این مدت دست‌اندرکاران فدراسیون زحمت زیادی برای واترپلو کشیده‌اند. سرمربی تیم‌ملی بعد از تمرین دادن به ما، مدیر استخر است و کارهای اجرایی مسابقات جهانی را مدیریت می‌کند و تمام مدت زحمت می‌کشد. رضوانی رییس فدراسیون را اصلا در دفترش نمی‌بینیم چون میزبان مسابقات جهانی او دائم دنبال اسپانسر و پول است. روابط‌عمومی هم واقعا در چند سال اخیر گروه قدرتمندی دارد و به خوبی کار می‌کند. ما قبلا با اکراه در تمرینات حاضر می‌شدیم اما حالا با دل و جان به اردوها می‌آییم.»
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب