خوشحالم رکورد ایران را جابجا کردم/ هدف اصلی من موفقیت در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است

متین سهران عضو تیم شنا جوانان گفت: افتخار بزرگی برای من است که شرایطی فراهم شد تا رکورد ۲۰۰ متر مختلط ایران را بهبود ببخشم.

آرش عبدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ متین سهران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص عملکردش در رقابت‌های شنای جوانان جهان اظهار داشت: سطح فنی و کیفی مسابقات خیلی بالا بود و از عملکردم در این مسابقات، راضی هستم. افتخار بزرگی برای من است که شرایطی فراهم شد تا رکورد ۲۰۰ متر مختلط ایران را بهبود ببخشم. سایر شناگران هم عملکرد خوبی داشتند.

وی ادامه داد: هدف اصلی من موفقیت در بازی‌های آسیایی۲۰۲۲ است. باید هدفگذاری ما این باشد تا بتوانیم پله پله جلو برویم، البته این مسئله هم مستلزم این خواهد بود تا حداقل امکانات در اختیار ما قرار داده شود. نباید مسئولان انتظار داشته باشند با این مشکلات و امکانات ضعیف نتیجه دلخواهی را که می‌خواهیم، کسب کنیم.

عضو تیم شنا جوانان در خصوص مسابقات پیش‌رو گفت: قرار شده اواخر مهر در مسابقات رده‌های سنی آسیا شرکت کنیم و امیدوارم با تمریناتی که در این مدت پشت سر می‌گذارم، بتوانم در این مسابقات بهترین عملکردم را داشته باشم و با مدال به ایران بازگردم.

سهران در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم که هر چه سریعتر پله‌های ترقی را سپری کنم تا به سطحی که خودم توقع دارم برسم. اگر مسئولان برای ما شناگران برنامه بلندمدت در نظر بگیرند، مطمئن باشید این توانایی در ما وجود دارد تا در مسابقات برون مرزی بهترین مدال‌ها را کسب کنیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب