خیبری‌نژاد: می‌توانیم المپیکی شویم

مربی تیم ملی شیرجه ایران با ابراز رضایت از تمرینات این تیم تاکید کرد در صورت تداوم حمایت ها شیرجه رو ها می توانند دو سهمیه المپیک را کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی شیرجه کشورمان تمرینات خود را در حالی برگزار می کند که شیرجه روهای ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اتریش آماده می کنند.

رضا خیبری‌نژاد در خصوص تمرینات تیم ملی شیرجه گفت: تمرینات تیم به صورت فشرده در استخر مجموعه ورزشی آزادی در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می شود و اکنون شیرجه رو ها شرایط بسیار خوبی برای حضور در مسابقات اتریش دارند.

وی ادامه داد: جدا از تمرینات آماده سازی با اضافه شدن دکتر حسینی مربی بدنساز تیم، شیرجه رو ها ۳ روز در هفته کارهای بدنسازی را نیز در دستور کار خود قرار دادند تا به وضعیت مطلوب دست یابند.

وی افزود: اقدامات لازم برای اعزام ۳ ورزشکار به مسابقات اتریش از سوی فدراسیون انجام شده و ما منتظر هستیم تا ان‌شاالله ویزا و روادید تیم برای اعزام ورزشکاران به این مسابقات حاضر شود.

خیبری عنوان کرد: طبق اعلام سفارت روادید اتریش قرار است روز یکشنبه هفته آینده صادر شود و ما نیز به محض صدور آن ۲ روز قبل از آغاز رقابت ها به این کشور سفر خواهیم کرد تا علاوه بر آشنایی با محیط بتوانیم چند جلسه تمرینی را هم برگزار کنیم.

مربی تیم ملی درباره پیش‌بینی خود از این مسابقات عنوان کرد: هدف ما این است که بتوانیم شیرجه رو ها را در شرایط مسابقه قرار دهیم و بعد از آن نیز به صورت مداوم اردوهای خود را برای کسب سهمیه المپیک دنبال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران شانس حضور در المپیک ریو را دارد یا خیر گفت: ما عزم خود را جزم کردیم و اگر همانطور طبق برنامه پیش رویم شک نکنید می‌توانیم حداقل ۲ سهمیه المپیک را کسب کنیم.

وی افزود: بعد از مسابقات اتریش برنامه ریزی های لازم را برای حضور تیم در اردوی آماده سازی چین انجام دادیم و با توجه به رایزنی های انجام شده توسط فدراسیون با کمیته ملی المپیک چین قرار است ادامه تمرینات را در این کشور انجام دهیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب