دانشگاه آزاد با پیروزی بر نوفلاح ۱۶ امتیازی شد

دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی 15 بر 8 مقابل نوفلاح تهران در دیدار معوقه هفته نخست دور برگشت لیگ برتر واترپلو، 16 امتیازی شد و اختلافش را با نزاجا به چهار امتیاز رساند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم و ماقبل پایانی دور برگشت لیگ برتر واترپلو در حالی جمعه (۲۵ دی ۱۳۹۴) به پایان رسید که سه دیدار در هفته‌های اول و چهارم به تعویق افتاده بود. در همین چارچوب عصر امروز (دوشنبه) در استخر ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی دانشگاه آزاد اسلامی میزبان نوفلاح تهران بود. این دیدار مقرر بود در هفته نخست دور برگشت برگزار شود. دانشگاهی ها که چند روز پیش صدر جدول را از نیروی زمینی گرفته بودند در این مسابقه کار سختی نداشتند و  ۱۵ بر ۸ مقابل حریف خود به برتری دست یافتند. با این حساب دانشگاه ازاد اسلامی  ۱۶ امتیازی شد و اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش (نزاجا) به عدد چهار رساند.

در ادامه این مسابقات جمعه (دوم بهمن ۱۳۹۴) سه دیدار در شهرهای اصفهان، گچساران و تهران برگزار می‌شود. طبق برنامه سپاهان و نفت و گاز گچساران میزبان نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مهم ترین بازی نیروی زمینی ارتش از نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب