دانشگاه آزاد قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر واترپلو شد

با پایان یافتن دور رفت رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور سال 1393، تیم دانشگاه آزاد با کسب پنج پیروزی از پنج بازی به عنوان قهرمان نیم فصل این رقابت ها معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته هفتم و پایانی دور رفت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر دیروز (جمعه) با برگزاری سه دیدار در شهرهای امیدیه، زنجان و گچساران به پایان رسید. در این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و نفت و گاز گچساران با برتری مقابل حریفان خود جایگاه خود را در جدول رده بندی تثبیت کردند.

تیم بدون شکست دانشگاه آزاد با کسب پنجمین پیروزی متوالی خود ۱۰امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت ۳۹ عنوان قهرمان نیم فصل را از آن خود کرد. پس از این تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت. این تیم اصفهانی با کسب پیروزی چهارم خود در پنجمین دیدار جایگاه دومی خود را تثبیت کرد تا چشم به دور بازگشت مسابقات و کسب عنوان قهرمانی داشته باشد.

دور رفت رقابت های لیگ برتر واترپلو در سال ۱۳۹۳ در این هفته به پایان رسید و تیم ها پس از مسابقات قهرمانی جام باشگاه های آسیا خود را آماده حضور در مسابقات دور برگشت می کنند.

 

 جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته هفتم (نیم فصل):

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۵ ۵ ۰ ۰ ۶۸ ۲۹ ۳۹+ ۱۰
۲ فولاد مبارکه سپاهان ۵ ۴ ۱ ۰ ۷۱ ۴۸ ۲۳+ ۸
۳ شهید شهبای زنجان ۵ ۲ ۲ ۱ ۴۸ ۴۵ ۳+ ۵
۴ نفت امیدیه ۵ ۲ ۲ ۱ ۴۶ ۶۱ ۱۵- ۵
۵ نفت و گاز گچساران ۵ ۱ ۴ ۰ ۳۹ ۵۰ ۱۱- ۲
۶ چوکا تالش ۵ ۰ ۵ ۰ ۲۰ ۵۹ ۳۹- ۰

 

 نتایج مسابقات هفته هفتم:

نفت امیدیه ۸ – فولاد مبارکه سپاهان ۲۰

شهید شهبازی زنجان ۹ – دانشگاه آزاد اسلامی۱۲

نفت و گاز گچساران ۵ – چوکا تالش صفر

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب