دانشگاه در دیدار با گچساران پیروز شد

دانشگاه آزاد دور رفت مرحله پلی آف بیست‌ و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ با پایان مسابقات مرحله گروهی بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو و مشخص شدن تیم های اول تا چهارم، رقابت های مرحله نیمه نهایی امروز (پنجشنبه) آغاز شد.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف از ساعت ۱۵:۰۰ گچساران از دانشگاه آزاد پذیرایی کرد. دو تیم هفته گذشته در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفته بودند و شناخت کاملی از یکدیگر داشتند. دانشگاه در   هر دو دیدار مرحله گروهی مقابل گچساران پیروز شده بود. در نهایت این دیدار با حساب ۱۱ بر ۷ به سود تیم میهمان دانشگاه آزاد به پایان رسید. بازی برگشت این دو تیم هفته آینده در تهران برگزار می‌شود.

همچنین امروز (پنجشنبه) دیدار معوقه هفته چهاردهم مرحله گروهی بین دو تیم نماینده اصفهان و شهید نوفلاح برگزار شد. دو تیم از ساعت ۱۵:۳۰ در اصفهان به آب زدند. این دیدار در نهایت ۱۵ بر ۵ به سود اصفهان تمام شد تا این تیم  اولین دو امتیاز خود در این دوره از لیگ برتر را کسب کند.  دیدار رفت دو تیم ۹ بر ۶ به صود نوفلاح به پایان رسیده بود و با احتساب نتیجه رو در رو  اصفهان  با یک پله صعود در جایگاه ششم قرار گرفت.

در دومین دیدار رفت مرحله پلی ‌آف فردا نفت امیدیه و سایپا از ساعت ۱۵:۰۰ به مصاف هم خواهند رفت.

نتایج  مسابقات دور رفت مرحله پلی آف (نیمه نهایی) بیست و ششمیندوره لیگ برتر واترپلو:

  • نفت و گاز گچساران ۷ – ۱۱ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نفت امیدیه – سایپا                                              جمعه ۲۹بهمن                 ساعت ۱۵:۰۰                  امیدیه

 

نتیجه بازی معوقه هفته چهاردهم لیگ برتر واترپلو:

نماینده اصفهان ۱۵  _  ۵ استخر شهید نوفلاح

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.