دانشگاه پیروز نبرد صدرنشینان شد

دانشگاه با پیروزی در هفته سيزدهم بيست و ششمين دوره ليگ برتر واترپلو صعود خود را به دور بعد به عنوان صدر نشین قطعی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته ششم دور برگشت بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۵ با انجام دو دیدار امروز(پنجشنبه) آغاز شد. دانشگاه با پیروزی در این هفته صعود خود به عنوان تیم صدر نشین را قطعی نمود.

در اولین و حساسترین دیدار هفته نفت امیدیه میزبان دانشگاه آزاد اسلامی بود. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ در تهران آغاز شد و امیدیه در ابتدای دیدار با یک بازی حساب شده از دانشگاه پیشی گرفت ولی در ادامه این دانشگاه بود که با مدیریت بازی با حساب ۱۰ بر ۸ از سد نفت امیدیه گذشت. دانشگاه که تا اینجای کار هم یکه تاز رقابت‌ها بود با این پیروزی صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله بعدی رقابت‌ها قطعی کرد.

در ادامه از ساعت ۱۹:۰۰ دو تیم نیروزی زمینی ارتش و نوفلاح به آب زدند.در پایان این بازى مطابق انتظار نزاجا ۱۱ بر ۶ پیروز میدان شد. نیروی زمینی که هفته گذشته را با شکست پشت سر گذاشت و با یک پله سقوط در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته بود با این پیروزی موقتا به رده چهارم رسید.  در فاصله یک هفته مانده تا پایان مرحله گروهى و پایان کار نزاجا، این تیم شانس کمی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دارد.

در ادامه مسابقات این هفته فردا (جمعه) دو تیم نفت و گاز گچساران و نماینده اصفهان باهم به رقابت می‌پردازند تا پرونده هفته ششم دور برگشت رقابت‌ها بسته شود.

 

نتایج هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

نفت امیدیه ۸ _ ۱۰ دانشگاه آزاد اسلامی

استخر شهید نوفلاح ۶ _ ۱۱ نیروی زمینی ارتش

نفت و گاز گچساران  _ نماینده اصفهان                           جمعه ۱۵ بهمن              ساعت  ۱۰:۳۰                گچساران

جدول رده بندی تا پایان هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور :

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ ۱۰ ۰ ۱ ۱۲۵ ۵۸ ۶۷+ ۲۱
۲ نفت امیدیه ١١ ۷ ۲ ۲ ۱۱۳ ۶۳ ۵۰+ ۱۶
۳ سایپا ۱۱ ۷ ۲ ۲ ۱۳۱ ۶۳ ۶۸+ ۱۶
۴ نیروی زمینی ارتش ۱۲ ۵ ۶ ۱ ١٠۴ ٩۵ ٩+ ۱۱
۵ نفت و گاز گچساران ۱۰ ۴ ۴ ۲ ۸۲ ۸۱ ۱+ ۱۰
۶ استخر شهید نوفلاح ۱۱ ۱ ۱۰ ۰ ۵۳ ۱۵۱ ۹۸- ۲
۷ نماینده اصفهان ۱۰ ۰ ۱۰ ۰ ۲۹ ۱۲۶ ۹۷- ۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب