داودی: فدراسیون با جدیت پیگیر بازگشت استخر رجایی به هیات شنا قزوین است

رئیس هیات شنای استان قزوین از پیگیری جدی و مستمر فدراسیون برای بازگشت استخر شهید رجایی به هیات این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو محمد داودی رئیس هیات شنای استان قزوین درباره وضعیت هیات استان اظهار داشت: از ۳ سال گذشته بر اساس ماده ۸۸ استخر شهید رجایی قزوین که در اختیار هیات بود به بخش خصوصی واگذار شد. بعد از این واگذاری فعالیت های هیات به دلیل محدود شدن ساعات استفاده از استخر کاهش یافت. قبل از این طرح های استعدادیابی با هزاران نفر در استان انجام می گرفت و ورزشکاران ما در سطح قهرمانی فعالیت داشتند.
او درباره فعالیت های فعلی استان قزوین گفت: در حال حاضر در رشته های واترپلو و شنا در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت داریم. استخرهای استان نیز در فصل تابستان با تمام ظرفیت خود در بخش آموزش فعال هستند. قرار است در پایان فصل تابستان مسابقه ای میان شناگران استخرها برگزار شود که نهایتا افراد برگزیده به عضویت تیم های استانی در می آیند. در حال حاضر نیز یکی از واترپلوئیست های ما به اردوی تیم ملی واترپلو زیر ۱۷ سال دعوت شده است.
داوودی درباره اقدامات صورت گرفته برای برگرداندن استخر شهید رجایی به هیات ادامه داد: معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش برای بازگشت استخر به هیات قول هایی داده است. رئیس فدراسیون ده ها بار درباره این موضوع با رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان قزوین گفت و گو کرده است. حتی رضوانی در جلسات وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیر مشکلات ما بوده است. بر اساس پیگیری های انجام شده قرار بر این شد بعد از اتمام قرارداد بخش خصوصی که دو ماه از آن باقی مانده است این استخر به طور کامل و به صورت اجاره در اختیار هیات قرار بگیرد. با تملک استخر فعالیت های هیات از سر گرفته می شود و تلاش خواهیم کرد تا در بخش پایه سرمایه گذاری بیشتری داشته باشیم تا به جایگاه گذشته بازگردیم.
رئیس هیات شنای استان قزوین درباره تعاملات میان فدراسیون وهیات قزوین تصریح کرد: ریاست فدراسیون از خانواده شنا و از قهرمانان این رشته است. او به خوبی از عهده مدیریت فدراسیون بر می آید و روابط عمومی بالایی دارد. رضوانی دائما با هیات قزوین در ارتباط است و وضعیت موجود را رصد می کند. خوش بختانه هیات ما از حمایت های همه جانبه ای برخوردار است. به یاد ندارم فدراسیون حتی به یکی از خواسته های ما جواب منفی داده باشد.
داودی افزود: بارها برای انجام امور مختلف به فدراسیون مراجعه کردم. در چند سال اخیر کارها در فدراسیون به سرعت و با سهولت انجام می شود. همه عوامل فدراسیون از مدیریت گرفته تا دبیری، کمیته ها و روابط عمومی وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می دهند.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.