دایی تقی: باتجربه‌ها فینالیست شدند

بازیکن تیم نفت و گاز گچساران با اشاره به اهمیت تجربه بازیکنان گفت:رقابت در لیگ بسیار نزدیک بود و در نهایت تیم هایی پیروز شدند که تجربه بالاتری داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی دایی تقی بازیکن تیم نفت گاز گچساران با اشاره به دیدار رده بندی مسابقات لیگ گفت: با تمام تلاشی که انجام دادیم نتوانستیم به فینال رقابت های لیگ برتر راه پیدا کنیم. در دیدار رده بندی مقابل دانشگاه آزاد برای پیروزی به آب می زنیم که بازی جذابی خواهد بود.

وی ادامه داد: در تمامی مسابقاتی که با دانشگاه آزاد برگزار کردیم با اختلاف یک یا دو گل نتیجه را واگذار کردیم. این نشان دهنده نزدیک بودن بازی ها است. همانطور که می دانید تیم نفت و گاز گچساران تیم جوانی است.

میانگین سنی این تیم ۲۱ سال است. البته بازیکنان ما تمامی تلاش خود را در این رقابت ها انجام داده و خواهند داد. به هر حال تجربه در هر کاری اهمیت بسیاری دارد و من فکر می کنم تجربه دانشگاه آزاد از نفت و گاز گچساران بالاتر باشد.

دایی تقی با اشاره به سطح کیفی لیگ یادآور شد: سطح کیفی لیگ مطلوب بود. حضور تیم دانشگاه آزاد پس از چند سال دوری از رقابت های واترپلو باعث خوشحالی است. وجود تیم هایی مانند دانشگاه آزاد به نفع لیگ واترپلوی کشور خواهد بود. در گروه A رقابت های بسیار نزدیک بود و هر تیمی که از تجربه بیشتری برخوردار بود از میدان پیروز خارج می شد.

بازیکن تیم نفت و گاز گچساران درباره داوری مسابقات گفت: هنگامی که اشتباهات داوری بالا می رود به دنبال آن اعتراض ها نیز افزایش می یابد به همین ترتیب سطح رقابتها کاهش پیدا می کند. دور بودن از میادین مسابقات می تواند بزرگترین عامل اشتباهات داوری باشد. البته باید به این نکته اشاره کنم که در واترپلو داورهای خوب و با تجربه بسیار است که باید از آنها استفاده بیشتری شود.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب