درخشش خراسانی ها در مسابقات شنای شمال شرق کشور

مسابقات شنای شمال شرق کشور در بخش پسران زیر 10 سال،  پنج شنبه 10 مرداد ماه با درخشش تیم هایی از خراسان رضوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، مجید مشتاق عشق رئیس هیات خراسان رضوی در این خصوص اظهار کرد: مسابقات شنای شمال شرق کشور در بخش پسران زیر ۱۰ سال  با حضور بالغ بر ۱۰۰ شناگر در قالب ۲۰ تیم از ۶ استان کشور روز های چهارشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۰ مرداد ماه در مشهد برگزار شد.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات بدون کاپ برگزار شد و هدف از آن شناسایی، کشف استعداد ها و کسب تجربه برای شناگران بود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با بیان اینکه مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، عنوان کرد: در این دوره از رقابت ها، تیم استخر شهید حججی مشهد با ۴۳۰ امتیاز، تیم ایران استرالیا مشهد با ۳۸۶ امتیاز، تیم هیئت نیشابور با ۲۹۱ امتیاز و تیم اورکا مشهد با ۲۸۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم قرار گرفتند.

مشتاق گفت: داوری این دوره از مسابقات به صورت نیمه اتوماتیک انجام و قضاوت ها در سطح بالایی صورت گرفت، همچنین اسکان، تغذیه و حمل و نقل ورزرشکاران با بهترین کیفیت و به خوبی انجام شد.

وی افزود: تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور در این دوره از مسابقات را دریافت کردند.

گفتنی است؛ در هر رشته حکم شناگر ممتاز به نفرات اول تا ششم اهدا شد.

همچنین دبیر هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱۰ شناگر از شش استان کشور در این مسابقات تا در استخر شهید هاشمی نژاد مشهد با هم رقابت کردند.

حسین گرایلی افزود: شناگران استانهای خراسان رضوی، تهران، البرز، گلستان، مازندران و سمنان در این رقابتها شرکت داشتند.

وی ادامه داد: مسابقات شنای دختران زیر ۱۰ سال هم روزهای سیزدهم و چهاردهم مرداد ماه در مشهد برگزار می شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب