درخشش شناگران ایران با کسب پنجمین ورودی المپیک جوانان

ملی پوشان شنای ایران روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند را با راه‌یابی به چهار فینال و یک رکورد ورودی B المپیک جوانان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران ملی پوش ایران که در روز دوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند موفق به کسب ۲ مدال طلا شده‌اند امروز(دوشنبه) در چهار ماده ۱۰۰ متر قورباغه، ۲۰۰ متر پروانه در رده سنی جوانان و ۱۰۰ متر پروانه و ۵۰ متر آزاد در رده سنی بزرگسالان به آب زدند.

علی سراوند بعنوان نخستین نماینده ایران در روز سوم این مسابقات در ماده ۱۰۰ متر قورباغه به آب زد. سراوند در این ماده با ثبت زمان ۱:۰۸.۲۲ به کار خود پایان داد. مهدی انصاری نیز در ماده ۱۰۰ متر پروانه بطور مستقیم راهی فینال شد و تا ساعاتی دیگر باید با حریفان خود به رقابت بپردازد.

در ادامه متین بالسینی شناگر جوان ایران در ماده ۲۰۰ متر پروانه موفق شد یک رکورد ورودی B دیگر برای المپیک جوانان را کسب کند. این شناگر با ثبت زمان ۲:۰۷.۳۲  علاوه بر کسب ورودی راهی فینال ماده ۲۰۰ متر پروانه رده سنی ۱۶ الی ۱۸ سال شد.

سینا غلامپور و مهدی انصاری نیز در ماده ۵۰ متر آزاد بزرگسالان به ترتیب با ثبت زمان ۲۳:۹۵ و ۲۴:۰۶ راهی فینال این ماده شدند. ملی پوشان ایران تا ساعاتی دیگر در مرحله فینال روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند باید با حریفان خود به رقابت بپردازند.

 

 

نتایج  شناگران تیم ملی ایران در روز سوم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند/دوشنبه  ۲۰ فروردین ۱۳۹۷:

 

ماده ۱۰۰ متر قورباغه رده سنی جوانان:

  • علی سراوند با   ثبت زمان ۱:۰۸.۲۲

 

ماده ۲۰۰ متر پروانه رده سنی جوانان:

  • متین بالسینی با   ثبت زمان  ۲:۰۷.۳۲ راهی فینال شد. (کسب ورودی B)

 

ماده ۱۰۰ متر پروانه رده سنی بزرگسالان :

  • مهدی انصاری مستقیم راهی فینال شد.

 

ماده ۵۰ متر آزاد رده سنی بزرگسالان :

  • سینا غلامپور  با   ثبت زمان ۲۳:۹۵ راهی فینال شد.
  • مهدی انصاری  با   ثبت زمان  ۲۴:۰۶ راهی فینال شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب