درخشش شناگران تیم موج های آبی مشهد

شناگران تیم سرزمین موج‌های آبی مشهد با کسب 2طلا ، 2نقره ،2برنز و با ارتقا رکورد ملی 100 و 200 متر قورباغه در مسابقات جایزه بزرگ امارات خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنای دبی آریا نسیمی‌شاد در ۲۰۰ متر قورباغه رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال مدال طلا، در سوپرفینال ۲۰۰متر قورباغه موفق به کسب مدال نقره شد و در ۱۰۰ متر قورباغه نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را ازآن خود کرد.

آرمان صیدی در رده سنی ۱۴تا ۱۵سال در رشته ۱۰۰متر قورباغه مدال طلا و در ۲۰۰ متر قورباغه مدال نقره را به دست آورد.

سامان خواجگی در رده سنی ۱۹ سال به بالا در رشته ۵۰ متر آزاد مدال برنز را کسب نمود.

مهدی انصاری دیگر شناگر باشگاه موج‌های آبی مشهد که از طرف تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رده سنی ۱۹سال به بالا دراین مسابقات شرکت کرده بود، در رشته ۵۰ متر پروانه و در سوپرفینال (تمام رده‌های سنی) موفق به کسب مدال طلا شد و همچنین  در ۵۰ متر کرال سینه، سوپرفینال ۵۰ مترکرال سینه و  ۱۰۰متر آزاد به ترتیب به مدال های طلا، نقره و برنز دست یافت.

۹۰۰ شناگر از ۵۸ کشور دنیا  ۱۲ فروردین تا ۱۵ فروردین در این  مسابقات با هم به رقابت پرداختند که شامل ۳۲ تیم ملی و نیز ۲۶ تیم باشگاهی می باشند.

لازم به ذکر است در این مسابقات آریا نسیمی‌شاد، امیر محمدسرابی، امیررضا اصغرزاده، محمد صحافی‌مقدم، سامان خواجگی، آرمان صیدی، پارسا حکمت با مربیگری حمید ولی‌زاده، سرمربیگری مجید مشتاق‌عشق اعضا تیم شنای سرزمین موج‌های آبی در این تورنمنت بودند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب