درخشش نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی شنا قطر

در ادامه مسابقات بین المللی قطر، شناگران نوجوان ایران خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال های خوشرنگ و کاپ افتخار شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در دومین روز مسابقات بین المللی قطر، شناگران نوجوان ایران موفق به کسب سه مدال خوش رنگ شدند.
بنیامین قره حسنلو در ماده ۱۰۰متر کرال پشت موفق به کسب نشان طلا شد؛ و در همین ماده سامان سپید دست با اختلاف اندکی نقره گرفت.
همچنین در ماده ۴۰۰ متر مختلط سامان سپید دست موفق به کسب مدال برنز ششمین دوره مسابقات بین المللی دوحه قطر شد.

در سومین و آخرین روز این مسابقات نیز شناگران با استعداد ایران ، موفق به کسب یک مدال برنز ویک کاپ مسابقات بر اساس فینا پوینت شدند.
ششمین دوره مسابقات بین المللی دوحه قطر درحالی به پایان رسید که در آخرین روز (پنجشنبه) در ماده ۵۰ متر کرال پشت بنیامین قره حسنلو برنز گرفت. سامان سپید دست نیز با ثبت بالاترین فینا پوینت و تعدد رشته هایی که شنا کرد مفتخر به دریافت کاپ شناگر سخت کوش شد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.