در ترکیه مدالی خوب بودیم رکوردی نه/ از نظر روحی آماده نبودم

شناگر المپیکی ایران در مورد نتایج تیم ملی کشورمان در مسابقات کاپ آزاد ترکیه گفت: در این مسابقات از نظر مدالی خوب عمل کردیم ولی با رکورد های اصلی و مورد نظر مربیان فاصله داشتیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محمد بیداریان پس از بازگشت از ترکیه درباره نتایج تیم ملی شنای کشورمان در رقابت های کاپ آزاد استانبول اظهار داشت: شخصاً برای این مسابقات به لحاظ امکانات تمرینی، سخت افزاری و روحی آمادگی لازم را نداشتم و نتوانستم آنطور که باید و شاید انتظارات را برآورده کنم.

وی افزود: چهار سال قبل که در کرواسی برای المپیک چین آماده می شدیم امکانات اردویی و تمرینی خوبی داشتیم و بدون دغدغه صبح و بعد از ظهر تمرین می کردیم اما برای کسب ورودی المپیک لندن چنین شرایطی را نداریم.

شناگر ملی پوش کشورمان تصریح کرد: این روزها مهمترین مشکل من مسئله خروج از کشور است و با توجه به اینکه سرباز هستم ناگزیرم مدام پیگیر کارهای خروج از کشورم باشم و به همین خاطر بهترین زمان مفید برای تمرین را از دست می دهم.

بیداریان با اشاره به عملکرد سه ماه گذشته خود در رقابت های کاپ آزاد مالزی و ترکیه یادآور شد: با تمریناتی که در شش ماه پایانی سال گذشته انجام دادم تا فروردین ماه در شرایط آمادگی خوبی قرار داشتم اما با آسیب دیدگی ناخواسته ای که رو به رو شدم بهترین زمان تمرین را از دست دادم و متاسفانه نتوانستم در مالزی و ترکیه عملکرد خوبی را داشته باشم.

وی در مورد حضورش در رقابت های المپیک لندن به عنوان تنها شناگر ایرانی اظهار داشت: امیدوارم در فاصله ای که تا المپیک لندن باقی مانده بتوانم شرایط تمرینی مناسبی را پشت سر بگذارم و با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم.

بیداریان در مورد هدف خود از حضور در المپیک اظهار داشت: هدفم جابجایی رکورد ملی در المپیک است، کاری که در سه دوره گذشته المپیک ها هیچ شناگر ایرانی نتوانسته به آن دست پیدا کند، البته برای رسیدن به این هدف کار سختی پیش رو دارم چرا که شناگرانی که با وایلد کارت به المپیک می روند از داشتن مربی در این مسابقات محروم هستند و به همین خاطر باید در المپیک تنها به توانایی های خودم تکیه کنم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اوجگیری شنای ایران به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد، گفت:اگر فدراسیون شنا می خواهد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در دبی و بازیهای آسیایی نتیجه بگیرد باید سرمایه گذاری و امکانات بیشتری را برای شناگران فراهم کند تا شناگران بدون دغدغه و با آرامش برای این مسابقات آماده شوند.

image_printپرینت مطلب