در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی حضور می‌یابیم

رئیس فدراسیون شنا گفت: ما در هر سه رشته شنا، شیرجه و واترپلوی مسابقات کشورهای اسلامی شرکت می‌کنیم.
به گزارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ اظهار کرد: در نشست مسابقات کشورهای اسلامی، مقرر شد در مسابقات شنای بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت کنیم و همچنین در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی تیم‌های ملی شیرجه و واترپلوی ایران که اردیبهشت سال آینده به میزبانی آذربایجان برگزار می‌شود حاضر خواهیم شد.
وی افزود: دیشب در یکصدوپانزدهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، نیز حاضر شدیم و تاکید سلطانی‌فر بر حضور افراد متخصص و توجه به دانش افزایی ورزشکاران شنا، شیرجه و واترپلو بود تا با برنامه مدونی که تا المپیک ۲۰۲۰ ژاپن از سوی فدراسیون شنا تهیه شده است بتوانیم بیش از پیش به موفقیت برسیم.
رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: خوشحالم که سلطانی فر به عنوان متولی ورزش کشور ورزش های پایه و پرمدال را در اولویت کاری خود قرار داده است زیرا معتقدم کشورهایی در المپیک به موفقیت دست پیدا می‌کنند که ابتدا در ورزش های پایه و پرمدال سرمایه گذاری کنند.
رضوانی تاکید کرد: یکی دیگر از توفیقات فدراسیون شنا این است که برانوش نیک بین سرپرستی سابق فدراسیون شنا در کسوت مشاور وزیر ورزش فعالیت می‌کند و این موضوع می‌تواند کمک شایانی به فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو کند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب