دستورالعمل اجرایی لیگ باشگاهی واترپلو بانوان رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال

دستورالعمل اجرایی مرحله دوم مسابقات لیگ واترپلو بانوان باشگاه‌های کشور رده سنی 11 – 14 سال تحت عنوان جام خلیج فارس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس تقویم ورزشی سال ۱۳۹۵ فدراسیون شنا مرحله دوم  مسابقات لیگ واترپلو بانوان باشگاه‌های کشور “جام خلیج فارس” ۱۰ الی ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود. این رقابت‌ها برای واترپلوئیست های رده سنی ۱۱ – ۱۴ سال (متولدین سال ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۴) برنامه ریزی شده است.

تیم‌ها برای اعلام آمادگی تا تاریخ چهارم اسفند ۱۳۹۵ فرصت دارند. بدیهی است اعلام آمادگی پس از زمان تعیین شده مورد قبول نخواهد بود.

دستورالعمل اجرایی مسابقات لیگ واترپلو بانوان باشگاههای کشور – مرحله دوم  ” جام خلیج فارس”- اسفند ماه ۱۳۹۵

بر اساس تقویم ورزشی سال ۱۳۹۵ فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو مرحله دوم مسابقات لیگ واترپلوی بانوان باشگاه‌های کشور «جام خلیج فارس» در تاریخ مشروحه ذیل برگزار می‌گردد. علیهذا خواهشمند است با ملحوظ نظر داشتن مفاد این بخشنامه نسبت به اعزام تیم‌های واترپلوی آن باشگاه جهت شرکت در مسابقات اقدام فرمائید.

  • شرایط شرکت در مسابقات :
  • تیم‌های شرکت کننده بایستی از طرف هیأت شنا استان معرفینامه داشته باشند.
  • کلیه هزینه‌ها از قبیل ایاب و ذهاب، تغذیه و اسکان بر عهده تیم‌های شرکت کننده می‌باشد.

 

الف- تعداد افراد اعزامی از هر تیم

  • هر تیم شامل ۱۴ نفر می‌باشد: از ۱۱ بازیکن رده سنی ۱۱ – ۱۴ سال استفاده گردد.
  • ۱ نفر مربی که دارای گواهینامه مربیگری در رشته واترپلو باشد.
  • حضور ۱ نفر سرپرست و ۱ نفر داور همراه تیم الزامی می‌باشد.

 

ب- تاریخ، محل و ایام برگزاری مسابقات:

گروه سنی ورود به اردو شروع مسابقات پایان مسابقات محل برگزاری و خوابگاه و تلفن های ضروی
  متولدین سال

۱۳۸۱ الی ۱۳۸۴

عصر روز سه‌شنبه

۹۵/۱۲/۱۰

روز چهارشنبه

۹۵/۱۲/۱۱

روز جمعه

۹۵/۱۲/۱۳

محل برگزاری: استان فارس

 

توجه : پذیرش ورزشکاران بر حسب رده سنی ذکر شده می‌باشد (متولدین سال ۱۳۸۱ الی ۱۳۸۴) و ورزشکارانی که واجد شرایط فوق نمی‌باشد پذیرش         نمی‌شوند.

 

ج- مدارک مورد نیاز:

  1. اصل شناسنامه عسکدار+ فتوکپی
  2. ۲ قطعه عکس به منظور صدور کارت مخصوص مسابقات
  3. لیست اسامی و مشخصات کامل کلیه اعضای تیم (ورزشکار، مربی، سرپرست، داور) که به تائید (مهر و امضا) اداره کل ورزش و جوانان و هیأت شنای استان رسیده باشد.
  4. کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به تحصیل عکس‌دار
  5. کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۵
  6. گواهی سلامت از پزشک

 

ث- هزینه  مالی و پشتیبانی:

۱- کلیه هزینه‌های اعزام، اسکان و تغذیه هر تیم در زمان برگزاری مسابقات، به عهده تیم‌های شرکت کننده می‌باشد.

۲- هزینه اردو شامل خوابگاه و سه وعده غذای روزانه به ازای هر نفر – روز ۸۵۰/۰۰۰ ریال که در بدو ورود توسط سرپرست اردو دریافت می‌گردد.

۴- جهت هماهنگی برای اسکان با شماره ۰۹۱۷۴۳۹۰۳۰۹ جناب آقای روستا تماس گرفته شود.

 

ت- جلسه هماهنگی:

گردهمایی مربیان و سرپرستان تیم‌های استانی بمنظور انجام قرعه‌کشی جدول مسابقات و انتخاب اعضای کمیته فنی مسابقات رأس ساعت ۲۱ روز پذیرش و پس از استقرار تیم‌ها انجام می‌گیرد.

 تبصره: لازم بذکر است تعداد اعضای کمیته فنی مسابقات پنج نفر بوده که سه نفر آن از سوی فدراسیون و دو نفر نیز توسط مربیان و سرپرستان حاضر در جلسه با اکثریت آراء انتخاب خواهند شد. بدیهی است محل انجام جلسه با هماهنگی سرپرست کل مسابقات و با اطلاع‌رسانی توسط میزبان تعیین می‌گردد.

 

و- مقررات و شیوه برگزاری مسابقات

  1. مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی برگزار خواهد شد.
  2. روش مسابقات بر مبنای تعداد تیم‌های شرکت کننده توسط سرپرست فنی تعیین و به کلیه تیم‌ها اعلام می‌گردد. در کلیه امور فنی پیش بینی نشده کمیته فنی مرکب از (سرپرست فنی، یک نفر از اعضای کمیته فنی واترپلو، سرپرست اجرائی، یک نفر نماینده سرپرستان، یک نفر نماینده مربیان شرکت کننده به انتخاب خود آن‌ها) تصمیمات لازم را اتخاذ و ابلاغ می‌نمایند.
  3. مسئولیت اعمال و رفتار اعضای تیم اعم از مربی، بازیکن بعهده سرپرست تیم خواهد بود.
  4. در صورت انتخاب نفرات برتر در پایان مسابقات، این تصمیم می‌بایست از طرف کمیته فنی مسابقات و به صورت جمعی مورد بررسی و اعلام نظر قرار گیرد.

اعلام آمادگی تیم ها حداکثر تا تاریخ ۹۵/۱۲/۰۴ از طریق نمابر ۸۸۸۲۰۷۱۴ به فدراسیون شنا ارسال گردد. بدیهی است در غیر اینصورت پذیرش تیم هایی که در زمان مقرر مراتب شرکت خود را اعلام ننمایند امکان پذیر نخواهد بود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.