دور جدید اردوی تیم ملی شنا از ۱۷ آبان

دور جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا برای حضور پر قدرت در مسابقات شنای قهرمانی مسافت کوتاه جهان (دوحه قطر 2014) و قهرمانی جهان کازان روسیه 2015 از شنبه ( 17 آبان) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی شنا برای حضور پر قدرت در مسابقات شنای قهرمانی مسافت کوتاه جهان (دوحه قطر ۲۰۱۴) و قهرمانی جهان کازان روسیه ۲۰۱۵ از روز شنبه (۱۷ آبان) در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار می شود. شناگران باید روز جمعه مورخ ۱۶/۸/۹۳ رأس ساعت ۱۶ بعدازظهر خود را به مسئول پذیرش خوابگاه آزادی معرفی نمایند.

 

 

 

*اسامی شناگران:

–       آذربایجان شرقی: سروش قندچی

–       اصفهان: جمال چاووشی فر

–       فارس: احمدرضا جلالی، آرین علیائی؛ (امیرمحمد شجاعی فر بصورت غیر متمرکز)

–       البرز: آرشام میرزایی؛  (افشین عسگری بصورت غیر متمرکز)

–       خراسان رضوی: (آریا نسیمی شاد و محسن مهمان نواز  به صورت غیر متمرکز)

 

*شرایط و مقررات ورود به کمپ تیم های ملی (اردوی تدارکاتی):

۱- به همراه داشتن البسه و تجهیزات فنی موردنیاز در شنا و بدنسازی (کفش- لباس ورزشی- تخته- فین و …)

۲- به همراه داشتن دفترچه بیمه و کارت بیمه ورزشی

۳- پیش بینی و تهیه وسائل ایاب و ذهاب سفر در تاریخهای اعلام شده جهت ورود به اردو و بازگشت از اردو به عهده هیأتهای مربوطه و شناگران مدعو می باشد.

۴- شناگران میبایستی تمام وقت در خدمت کادر مربیان ملی در طی اردو باشند.

 

تذکر: عدم حضور در اردو در تاریخهای اعلام شده بدون مجوز، به منزله انصراف از عضویت و حضور در اردوهای تیم های ملی و کلیه مسابقات برون مرزی در سال ۱۳۹۳ می باشد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.