دور گروهی لیگ برتر واترپلو به ایستگاه پایانی رسید

مرحله گروهی بیست‌ و ششمین دوره لیگ برتر واترپلو روز پنجشنبه (21 بهمن ۱۳۹۵) با انجام دو دیدار در تهران به ایستگاه پایانی می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهاردهم بیست‌وششمین دوره لیگ برتر واترپلو روز پنجشنبه (۲۱ بهمن ۱۳۹۵) با دو دیدار پیگیری خواهد شد. بازی تیم‌های نماینده اصفهان و شهید نوفلاح نیز به تعویق افتاده و هفته آینده برگزار خواهد شد. با توجه به نتایج بدست آمده تا پایان هفته ششم دور برگشت، پیش از آغاز این سه دیدار تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله پلی آف مشخص شده‌ است.

در نخستین دیدار دانشگاه آزاد که صعود خود را به عنوان تیم اول به مرحله پلی‌آف رقابت‌ها قطعی کرده است پذیرای نفت و گاز گچساران خواهد بود. دانشگاه با ۱۰ برد و یک تساوی عملکرد بسیار خوبی تا به اینجای رقابت‌ها داشته است. گچساران با توجه به استراحت تیم نزاجا در این هفته و با کسب ۱۲ امتیاز جایگاه چهارم خود را مسجل کرده و نتیجه این بازی تاثیری در تغییر جایگاه این تیم ندارد. از نکات قابل توجه این دیدار تقابل دو تیم در مرحله پلی آف می‌باشد که می‌توان گفت  هر دو تیم در یک بازی تدارکانی برای محک زدن یکدیگر به میدان خواهند رفت. با توجه به جدول اعلام شده کمیته فنی واترپلو تیم اول و چهارم مرحله گروهی در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ فردا پنجشنبه (۲۱بهمن ۱۳۹۵) در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران با حضور مجید نقاشلو به عنوان ناظر و داوران دایی‌تقی و قطبی برگزار خواهد شد.

در دومین و بدون شک جذابترین دیدار این هفته، سایپا و نفت امیدیه مقابل هم به آب می‌زنند. هر دو تیم با کسب ۱۶ امتیاز و با توجه به دیدار رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول قرار دارند و صعودشان به مرحله بعدی مسابقات قطعی است. امیدیه که در دیدار رفت با نتیجه ۷ بر ۶ موفق به پیروزی شده است با تساوی هم می‌تواند در جایگاه دوم جدول باقی بماند و برای دیدار مرحله پلی آف آماده شود. تیم سایپا که اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند تا به اینجا عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است. این تیم با در اختیار داشتن ملی‌پوشان جوان خود امید زیادی به فینالیست شدن خود دارد. این دیدار نیز همانند بازی دانشگاه و گچساران با توجه به جدول اعلام شده کمیته فنی (تقابل تیم دوم و سوم در مرحله پلی‌آف) جنبه بازی تدارکاتی دارد و در ادامه هر دو تیم در دو دیدار رفت و برگشت باهم به رقابت می‌پردازند. بازی از ساعت ۱۹:۰۰ پنجشنبه (۲۱بهمن ۱۳۹۵)  در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران به قضاوت داوران محمدی و پذیرفته با نظارت علی محب برگزار می‌شود.

سومین دیدار این هفته بین دو تیم پایین جدولی اصفهان و نوفلاح با تصمیم سازمان لیگ واترپلو هفته آینده پنجشنبه (۲۸بهمن۱۳۹۵) به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

 

برنامه بازی‌های هفته آخر دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی _ نفت و گاز گچساران         پنجشنبه ۲۱ بهمن               ساعت  ۱۷:۳۰             استخر بین‌المللی ۹ دی تهران

سایپا _ نفت امیدیه                                       پنجشنبه ۲۱ بهمن               ساعت  ۱۹:۰۰              استخر بین‌المللی ۹ دی تهران

نماینده اصفهان _ استخر شهید نوفلاح                پنجشنبه ۲۸ بهمن               ساعت  ۱۷:۳۰             اصفهان

 

جدول رده بندی تا پایان هفته ششم دور برگشت لیگ برتر واترپلو کشور :

ردیف نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ ۱۰ ۰ ۱ ۱۲۵ ۵۸ ۶۷+ ۲۱
۲ نفت امیدیه ١١ ۷ ۲ ۲ ۱۱۳ ۶۳ ۵۰+ ۱۶
۳ سایپا ۱۱ ۷ ۲ ۲ ۱۳۱ ۶۳ ۶۸+ ۱۶
۴ نفت و گاز گچساران ۱۱ ۵ ۴ ۲ ۹۵ ۸۶ ۹+ ۱۲
۵ نیروی زمینی ارتش ۱۲ ۵ ۶ ۱ ١٠۴ ٩۵ ٩+ ۱۱
۶ استخر شهید نوفلاح ۱۱ ۱ ۱۰ ۰ ۵۳ ۱۵۱ ۹۸- ۲
۷ نماینده اصفهان ۱۱ ۰ ۱۱ ۰ ۳۴ ۱۳۹ ۱۰۵- ۰

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب