دکتر سلطانی فر: زمان برنامه ریزی و خیز بلند برای ورزش های پایه رسیده است

صبح امروز پائولو بارلی نایب رییس فدراسیون جهانی شنا به دیدار دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارتخانه رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز نایب رییس فدراسیون جهانی شنا با دکتر سلطانی فر دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن تاکید به جمعیت جوان کشور و استعدادهای بیشمار ایران در تمامی رشته های ورزشی گفت: وقت آن رسیده با یک برنامه ریزی گسترده و همه جانبه از وضعیت کنونی در شنا خارح شویم و یقین داریم با یک برنامه ریزی گسترده و طولانی مدت می توانیم به سکوهای آسیایی و حتی جهانی برسیم.
دکتر سلطانی فر افزود: اگرچه امروز فاصله قابل توجهی با کشورهای توانمند و توسعه یافته دنیا در شنا داریم ولی باور داریم با برنامه ریزی و استراتژی مشخص این فاصله قابل جبران است و انتظار ما از فدراسیون جهانی شنا و کشورهای توسعه یافته تعامل بیشتر و برگزاری اردوهای مشترک و انتقال دانش جدید و تجربه در این زمینه است.
وزیر ورزش و جوانان سفر پائولو بارلی به ایران را نقطع عطفی برای شروع تعاملات، شروع برنامه ریزی جدید و استفاده از ظرفیت های شنای کشور دانست و ادامه داد: ما مصمم به سرمایه گذاری ویژه در رشته های پایه و پرمدال هستیم و باید با کار مضاعف و ارائه برنامه عملیاتی و قابل ارزیابی آهسته آهسته در تمام رشته های پایه مطرح شویم.
پائولو بارلی نایب رییس فدراسیون جهانی شنا و رییس کنفدراسیون شنای اروپا نیز در این دیدار ورزش ایران را مایه افتخار خود دانست و هدف فدراسیون جهانی را توسعه شنا در تمام دنیا دانست.
وی افزود: آماده هر گونه کمک به دوستان خود برای ترویج شنا هستیم و از تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو ایران دعوت می کنیم در ایتالیا و رم مهمان ما باشند. همچنین پیش نویس تفاهم نامه بین دو طرف نیز در این زمینه آماده شده است.

در این دیدار محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رضوانی رییس فدراسیون شنا نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب