دیدارهیئت شنای زنجان – فولاد ماهان سپاهان بطور مستقیم پخش می شود

دیدار حساس تیم های واترپلو هیئت شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر واترپلو بطور زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، دیدار تیم های هیئت شنای زنجان که با ١۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم فولاد ماهان سپاهان که با ١٧ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، ساعت ٩ صبح روز شنبه ٨ بهمن در استخر امجدیه شهر زنجان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش تیم زنجان که در دیدار رفت متحمل شکست غیرمنتظره ١١ بر ١ مقابل فولاد ماهان شد، با دو پیروزی روحیه بخش در آغاز نیم فصل دوم امیدوار است تا در این دیدار خانگی و حیثیتی ضمن جبران شکست دور رفت، موقعیت خود را در جمع سه تیم بالای جدول بهبود بخشد.
در مقابل فولاد ماهان که مدعی جدی قهرمانی لیگ بیست و یکم تلقی می شود، بهتر می داند که با پیروزی در این دیدار بیرون از خانه و کنار زدن یکی از تیم های مدعی گام بلندی به سوی قهرمانی برمی دارد و از همین رو شاگردان “حمید شب انگیز” برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهند رفت.
اسامی داوران و ناظران دیدار تیم های هیئت شنای زنجان – فولاد ماهان سپاهان به این شرح است:
داوران: مسعود رضوانی – حامد دائی تقی
ناظر: سیروس طاهریان

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.