رئیس کمیته شنا استان اصفهان: ۶ تیم شنا در رده سنی ۱۰ سال داریم

رئيس كميته شنا استان اصفهان گفت: خوشبختانه 6 تیم شنا در رده سنی 10 سال داریم البته زماني مي‌توانيم در شناي جهان و آسيا خود را مطرح كنيم كه در امکانات و سيستم‌هاي تمريني به روز باشيم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود جابرزاده دبیر و رئیس کمیته شنا استان اصفهان در نشست خبری مسئولین هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان که روز گذشته در تالار افتخارات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته شنا برنامه های خوبی در دستور کار دارد که مهم‌ترین آن بحث استعدادیابی است، در این راستا طرح ۸ ایستگاه را انجام می‌دهیم با اینکه تیم‌های زیر ۱۰ سال خود را به ۶ تیم افزایش داده‌ایم تا در زمینه پشتوانه سازی نیز فعالیت‌های جدی انجام شود.

جابرزاده گفت: این استارتی است که تا سال بعد ۶ تیم در رده های سنی بالاتر داشته باشیم و به همین شکل به سطوح قهرمانی برسیم. 

دبیر هیات شنا استان اصفهان به برگزاری لیگ‌های داخلی اشاره کرد و گفت: باید شنا را در استخرها گسترش بدهیم و مدیران را تشویق کنیم تا در مسابقات شرکت کنند، در همین راستا لیگ داخلی را از دوم آبان استارت می‌زنیم که تا کنون ۱۶ تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که این مسابقات برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.
وی در مورد همکاری هیات شنا با آموزش و پرورش بیان کرد: انتظار ما این است که سانس‌های بیشتری در اختیار ما قرار بدهند.

جابرزاده در پاسخ به این سوال که دلیل ضعف عملکرد شناگران ایران نسبت به کشورهای مطرح آسیایی چیست گفت: آنها امکانات پیشرفته و متناسب با آن برنامه تمرینی به روزی دارند، ما نیز زمانی می‌توانیم در شنای جهان و آسیا خود را مطرح کنیم که در سیستم‌های تمرینی و امکانات به روز باشیم و پیشرفت کنیم.


انتهای پیام

image_printپرینت مطلب