رحیمی:اتفاقات این بازی را به سازمان لیگ گزارش می کنم/ درگیری ربطی به داوری مسابقه نداشت

ناظر دیدار جنجالی تیم‌های واترپلو نفت ‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز گفت: اتفاقات این بازی را به طور کامل به سازمان لیگ گزارش خواهم کرد و نتیجه این دیدار پس از بررسی حوادث این مسابقه اعلام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، بدنبال دیدار ناتمام تیم های نفت و گاز گچساران و انقلاب شیراز از هفته دوم لیگ برتر واترپلو که به میزبان گچساران برگزار شد، قاسم رحیمی ناظر این دیدار با اشاره به مسابقه پایاپای و نزدیک دو تیم تا دقایق پایانی وحساسیت حاکم بر جو این بازی گفت: در ١۵ ثانیه پایانی دو نفر از بازیکنان تیم‌ها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و پس ازآن چند نفر از بازیکنان گچساران وارد آب شدند و درگیری جدی‌تر شد.

وی ادامه داد: ما بازیکنان شیراز را جدا کردیم و به وسط آب فرستادیم، اما تماشاگران هم جنجال ایجاد کردند. تماشاگران وارد آب نشدند، اما کمی اوضاع آنها نامناسب بود.

ناظربازی تیم‌های واترپلو نفت ‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز با بیان اینکه بازی ١١ بر ١۰ به سود میزبان بود که درگیری ایجاد شد، اظهار داشت: ما حتی تماشاگران را هم از محیط استخر خارج کردیم و شرایط را برای ادامه مسابقات آماده کردیم، اما نماینده فارس حاضر به ادامه مسابقه نشد.

رحیمی افزود: من گزارش اتفاقات این مسابقه را به سازمان لیگ ارائه خواهم کرد و مسئولان باید در خصوص نتیجه بازی تصمیم گیری کنند. متاسفانه مربیان دو تیم، بازیکنان را برای عدم استفاده از الفاظ رکیک توجیه نکرده بودند. خوشبختانه درگیری فیزیکی پیش نیامد و اگر هرکدام از مسئولان دو تیم اظهار نظری می‌کنند، کذب است.

رحیمی در خصوص عملکرد داوران اظهار داشت: داوران بسیار خوب قضاوت کردند و درگیری اصلاً ربطی به قضاوت داوران نداشت. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که دو بازیکن از گچساران و انقلاب شیراز در آرام کردن جو مسابقه همکاری بسیار خوبی با ناظران داشتند.

گفتنی است دیدارتیم‌های نفت ‌و‌گاز گچساران و انقلاب شیراز در اواخر مسابقه نیمه تمام باقی ماند که نتیجه این مسابقه متعاقباً از سوی سازمان لیگ واترپلو اعلام خواهد شد.

image_printپرینت مطلب