رحیمیان: این اساسنامه در راستای طرح خصوصی سازی دولت است

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو گلستان در خصوص آیین نامه شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه‌ ورزشی اعلام کرد دولت مدت‌هاست که طرح خصوصی سازی اماکن ورزشی را در دستور کار قرارداده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمد علی رحیمیان در گفت‌وگو با  خبرنگار  خبرگزاری ایپنا درخصوص آیین نامه شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه‌ ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو گفت: دولت مدت‌هاست که طرح خصوصی سازی اماکن ورزشی را در دستور کار قرارداده است و این آیین نامه  در همین جهت به تصویب رسید البته پیگیری‌های  فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو نقش عمده ای در تصویب این آیین نامه داشت.

وی در ادامه افزود: اینکه محلی برای تمرین در اختیار هیات ها نبود، ورزشکاران استعدادیابی نمی‌شدند و تمرینات گلخانه ای بود. با طرح فوق و الحاق ورزش های آبی به فدراسیون شنا خوشبختانه این مشکل حل می‌شود. مربیان و ورزشکاران ما می‌توانند طرف قرارداد شوند و از این رو تمرینات هدفمندتر خواهد شد.

رحیمیان اعلام کرد: تازه بخشنامه به دست ما رسیده است و هیات گلستان هنوز اقدامی برای اجرای این طرح نکرده است اما به زودی برای علاقه مندان فراخوان خواهیم زد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب