رحیمیان: فدراسیون پیگیر خواسته‌های هیات‌هاست

رئیس هیات شنا استان گلستان گفت: از مسئولان فدراسیون می خواهم همانند گذشته به صورت جدی پیگیر امور استان ها باشند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو محمد علی رحیمیان رئیس هیات شنا استان گلستان درباره هیات این استان گفت: ۱ سال است فعالیت خود را در هیات آغاز کرده ام. در رشته شنا در دو بخش خانم ها و آقایان فعالیت داریم و مدتی است واترپلوی استان نیز راه اندازی شده است. در سال ۹۵ برای اولین بار ۴ مرحله لیگ استانی شنا در رده های سنی مختلف را برگزار کردیم. امسال برای اولین بار لیگ شنا خانم ها کار خود را آغاز کرده است. چندین دوره مربیگری و داوری نیز در سطح استان برگزار شده است. به علاوه میزبان مسابقات قهرمانی کشور آب ها آزاد در سال جاری نیز بودیم.
رحیمیان ادامه داد: طرح های استعدادیابی و آموزش شنا در استان گلستان در حال اجراست. سعی داریم نخبگان ورزشی را در تیم های استانی جذب کنیم. در حال حاضر تیم های شنا در رده های پایه تشکیل داد شده است و تمرینات خود را آغاز کرده اند.
او تصریح کرد: به دلیل نداشتن استخر چند سانس از استخرهای خصوصی را با وجود هزینه های بسیار بالا اجاره کرده ایم. با وجود نامه وزارت مبنی بر در اختیار گذاشتن استخر و پیگیری های مستمر فدراسیون هنوز هیچ اتفاقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان رخ نداده است. مدتی پیش نیز در مزایده یکی از استخرها شرکت کردیم اما موفق نبودیم. خوش بختانه علاقمندان و استعدادهای خوبی در استان داریم اما به دلیل نبود استخر نمی توان به خوبی از ظرفیت آنان استفاده کرد.
رئیس هیات شنا استان گلستان با ارائه پیشنهادی برای تسریع در امر واگذاری استخرها به هیات های استانی گفت: پیشنهاد می کنم داورزنی معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای نامه ای به ادارات کل ارسال کند و از مدیران کل بخواهد لیست استخرهایی که در اختیار هیات های گذاشته اند را ارائه دهند. فکر نمی کنم نام استخری در لیست باشد. پیشنهاد دیگرم آن است که وزارت سالیانه از مبلغ تکلیفی استان ها که باید به وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود، هزینه اجاره استخرها را برداشت کند و در ابتدای سال استخرها را در اختیار هیات های استانی قرار دهد.
رحیمیان درباره اقدامات فدراسیون افزود: فدراسیون پیگیر کارهای هیات استان گلستان است و آن چه را که در توان داشته، انجام داده است. فکر نمی کنم تا این لحظه حتی یکی از درخواست های ما با جواب منفی فدراسیون روبرو شده باشد. ضمن این که معتقدم باید به فدراسیون فرصت داد تا ۴ سال آینده نیز به کار خود دهد چرا که در یک مدت ۴ ساله نمی توان به طور کامل موفق بود.
او خاطر نشان کرد: از مسئولان فدراسیون می خواهم مانند گذشته برای رفع مشکلات هیات ها پیگیر باشند و برگزاری مسابقات مختلف کشوری را در اولویت خود قرار دهند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب