رده بندی تیم های نهم تا هجدهم جهان مشخص شد/ ایران بهترین تیم آسیا

رده بندی نهایی تیم های نهم تا هجدهم مسابقات قهرمانی جوانان جهان مشخص شد که در رده بندی نهایی ایران بهترین جایگاه را در میان آسیایی به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، با انجام دیدارهای هشتمین روز رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که در شهر پرتث استرالیا جریان دارد، رده بندی تیم های نهم تا هجدهم نخستین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان مشخص شدند.

تیم جوانان ایران در این رده بندی بهترین عملکرد را در بین تیم های آسیایی داشته ضمن دو تیم اروپایی یونان و رومانی که در مرحله مقدماتی با تیم کشورمان همگروه بودند و استرالیا نماینده قاره اقیانوسیه ومیزبان مسابقات به جمع ٨ تیم برتر جهان راه یافتند.

رده بندی این مسابقات به این شرح است:
٩- برزیل
١۰- نیوزلند
١١- کانادا
١٢- ایران
١٣-ازبکستان
١۴- مصر
١۵- کلمبیا
١۶- قزاقستان
١٧-آفریقای جنوبی
١٨- ترینیدادوتوباگو

همچنین امروز شنبه تیم های استرالیا – یونان و امریکا – رومانی برای کسب رده های پنجم تا هشتم و تیم های مجارستان – صربستان و کرواسی – ایتالیا برای کسب عناوین اول تا چهارم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نخستین دوره رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که از روز ١١ آذر با شرکت ٢۰ تیم در شهر پرتث استرالیا آغاز شده است روز یکشنبه ١٩ آذر با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال و معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.